וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התעשיינים והנהלת 'הגיחון' בסיור בפארק התעשייה עטרות ירושלים

עודכן לאחרונה: 13.2.2023 / 11:16

התאחדות התעשיינים במרחב ירושלים והנהלת חברת המים 'הגיחון' בסיור מקצועי בפארק התעשייה עטרות ירושלים

ביוזמה משותפת של התאחדות התעשיינים במרחב ירושלים ומנהלת פארק התעשייה עטרות ירושלים, נערך בשבוע האחרון סיור מקצועי ומקיף להנהלת חברת 'הגיחון' חברת הביוב והמים של ירושלים והסביבה, בראשותו של המנכ"ל חיים גבאי בעטרות. במסגרת הסיור, הוצג בפני גבאי השדרוג והפיתוח רחב ההיקף שבוצע לאחרונה בפארק התעשייה עטרות, הסבר מקיף על מפעלי התעשייה השונים בפארק, וכן הועלו בפניו הנקודות המרכזיות הטעונות שיפור בתחומי המים והביוב, לטובת התעשיינים הרבים בעטרות. כמו-כן ערך גבאי ביקור בשני מפעלים בעטרות, במפעל מד מים וביקבי ירושלים.

התאחדות התעשיינים במרחב ירושלים והנהלת חברת המים 'הגיחון' בסיור מקצועי בפארק התעשייה עטרות ירושלים. באדיבות המצולמים
התאחדות התעשיינים במרחב ירושלים והנהלת חברת המים 'הגיחון' בסיור מקצועי בפארק התעשייה עטרות ירושלים/באדיבות המצולמים

בסיור השתתפו הדר מרלי מנכ"לית התאחדות התעשיינים במרחב ירושלים, יעקב גוטמן מנכ"ל פארק התעשייה עטרות, עוזי בנדק מנהל רובע צפון , איציק ג'רבי , ממפעל 'מד מים' , עופר גואטה מ'יקבי ירושלים' וחברי מנהלת עטרות.

הדר מרלי, מנכ"לית התאחדות התעשיינים במרחב ירושלים ציינה כי " התעשייה מהווה אבן שואבת משמעותית לקידום הכלכלה בירושלים והסביבה ואנו בהתאחדות פועלים ונמשיך לפעול כל העת לרווחת התעשיינים ולמציאת פתרונות לבעיות קיימות. אני מברכת על שיתוף הפעולה עם חברת 'הגיחון' ומודה למנכ"ל חיים גבאי על הסיור החשוב והענייני בפארק התעשייה עטרות".

  • עוד באותו נושא:
  • ירושלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully