וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שר האוצר החליט להאריך את הטבות המס לתושבי עכו

עודכן לאחרונה: 9.2.2023 / 12:21

בשורה לתושבי העיר עכו: שר האוצר, בצלאל סמוטריץ ויו"ר ועדת הכספים, ח"כ הרב משה גפני נענו היום לבקשת ראש העיר עכו, שמעון לנקרי והחליטו להאריך את הטבת המס לתושבי העיר עכו. החלטת השר תובא בימים הקרובים לאישור מיידי של ועדת הכספים ובכך למעשה תבוא לידי סיום סוג

ראש העיר עכו השתתף בדיון בוועדת הכספים שעסקה בנושא, זאת לאחר שנועד בשבוע שעבר עם ח"כ הרב משה גפני שהשתכנע מדבריו של לנקרי והבטיח לזמנו לדיון בוועדה. בתום הדיון נועד לנקרי גם עם שר האוצר יחד עם חברי הכנסת ינון אזולאי ואופיר כץ. במהלך הפגישה ביקש לנקרי מהשר לאשר את הארכת הוראת השעה לעיר עכו וזאת לאור חשיבות העניין להמשך התפתחותה של העיר.

ראש העיר עכו, שמעון לנקרי: "אני שמח לבשר לתושבים שהטבת המס אשר ניתנה לעכו לפני שלוש שנים, תישאר על כנה ותימשך גם בשנים הבאות, זאת לאחר מאמץ משותף שלי ושל חבריי להנהלת העיר"

הארכת הטבות המס לעיר עכו. צילום - יחצ, אתר רשמי
הארכת הטבות המס לעיר עכו/אתר רשמי, צילום - יחצ

העיר עכו תמשיך להוות עיר אטרקטיבית, ותמשיך להתפתח גם בשנים הבאות בע"ה", אמר לנקרי, "תודה גדולה לראש הממשלה מר בנימין נתניהו ולחבריי השרים וחברי הכנסת מהליכוד שהתייצבו לצידי כאיש אחד בתמיכה חד ממשית וללא סייג"

השר סמוטריץ: "קיבלנו החלטה משותפת של הקואליציה כולה, מהלך שהובילו יו"ר ועדת הכספים וח"כ אזולאי. המטרה היא לחזק מנהיג שמוביל את עכו מול אתגרים משמעותיים מאוד ועושה עבודה מצוינת. אנו נאריך ב"ה את הטבות המס במטרה למוך אוכלוסייה חזקה שתחזק את עכו".

יו"ר ועדת הכספים, ח"כ משה גפני: "לקבל החלטה מיד במקום היא היא החלטה נכונה וזה מה שהיה צריך לעשות באמת לחזק את עכו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully