וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"במקום לבזבז קרקע ולבנות מתחמים חדשים, צריך לבנות על מתחמים ישנים"

7.2.2023 / 20:30

חברת ייזום הנדל"ן ולור ביירון, המתמחה בהתחדשות עירונית באזורי תעסוקה ומסחר, הודיעה על רכישה של שלושה נכסי נדל"ן שונים במתחם הבורסה ברמת גן. המנכ"ל דודי קפלן מסביר: "לחדש את מתחמי התעשייה הישנים על אותה הקרקע, ולהסב אותם לשימושים מעורבים"

חברת ייזום הנדל"ן ולור ביירון, המתמחה בהתחדשות עירונית באזורי תעסוקה ומסחר, הודיעה על רכישה של שלושה נכסי נדל"ן שונים במתחם הבורסה ברמת גן בסך כולל של כ-21 מיליון שקל. יזמית הנדל"ן המסחרי רכשה שתי קומות בבניין שברחוב היצירה 14 בעיר, הפרוסות על פני 700 מ"ר וכן 10 מקומות חנייה, בעלות של 9.5 מיליון שקל. במסגרת עסקה נוספת רכשה ולור ביירון עוד 2 קומות נוספות, הפרוסות על פני 600 מ"ר, בבניין שברחוב יעקב רוזן 6-8, אחד עשר מקומות חנייה וכן גם זכויות בנייה לקומה נוספת בבניין. גם עסקה נסגרה במחיר של 9.5 מיליון שקל. החברה דיווחה כי מלבד עסקאות אלו, היא ביצעה רכישה ברחוב יעקב רוזן 6-8, על סה"כ כ-2 מיליון שקל, הכוללת 110 מ"ר משרדים ו-2 מקומות חנייה.

כידוע, ולור ביירון הינה חלוצה ישראלית בכל הקשור לייזום התחדשות עירונית במתחמי תעשיה ותיקים. הקבוצה מתמחה בהפיכת אזורי מסחר ותעסוקה מיושנים למתחמים מודרניים ומתקדמים בשימושים מעורבים הכוללים מסחר, משרדים, מגורים, מלונאות, תרבות ופנאי. החברה פועלת לאורך כל תהליך ההתחדשות הנדל"ני, החל משלב איתור הקרקע, דרך החתימה על הסכמים מחייבים מול בעלי הזכויות, תכנון, שיווק ועד סיום הקמת הפרויקט ומסירת השטחים הבנויים. בימים אלה החברה מקדמת תוכנית לחידוש 45 דונמים במתחם הבורסה ברמת גן, עליהם ייבנו לא פחות מ-12 גורדי שחקים בגובה של 60-100 קומות בעירוב שימושים, כולל שטחים פתוחים וציבוריים.

דודי קפלן, מנכ"ל ולור ביירון: "במדינת ישראל ישנו מחסור משמעותי בקרקעות, שרק ילך ויגדל ככל שהאוכלוסייה בישראל תמשיך בקצב הגדילה שלה. החזון של ולור ביירון מבקש לחדש מתחמי תעסוקה ומסחר ישנים למתחמים מודרניים ובעלי שימושים מעורבים. במקום לבזבז קרקע ולבנות מתחמים חדשים באזורים אחרים בעיר, כאשר המתחמים הישנים ננטשים ועומדים כ-"פילים לבנים" ללא שימוש, אנו מאמינים שיש לחדש את מתחמי התעשייה הישנים בישראל למתחמים מודרניים, על אותה הקרקע, ולהסב אותם לשימושים מעורבים - מסחר, מגורים ועוד. כחלק מהחזון שלנו אנו אף רוכשים נכסים, בכל הארץ, על מנת לזרז את חידוש הפרויקטים הללו. אנו פועלים רבות במתחם הבורסה, בו אנו רואים פוטנציאל משמעותי, ואנו צופים שבמהלך שנת 2023 נבצע רכישות ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully