וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראש העיר באר יעקב לבן גביר: "אנחנו עיר של 35 אלף תושבים. במקום 100 שוטרים יש לנו רק 10"

עודכן לאחרונה: 6.2.2023 / 11:57

בעקבות מקרה האונס המזעזע שארע בגדרה, פנה ראש העיר באר יעקב לראש הממשלה והשר לביטחון פנים: "אנחנו הופכים להיות עיר עם 50 אלף תושבים ואין לנו תחנת משטרה. איך עשרה שוטרים יכולים לשמור על עיר שלמה?"

מקרה האונס המזעזע בגדרה מעורר חרדה גדולה בקרב אזרחים רבים, העדר ביטחון אישי לתושבים ומחסור באלפי שוטרים, נותן את אותתיו. ראשי ערים דורשים מראש הממשלה והשר לביטחון פנים תגבור שוטרים והקמת תחנות משטרה.

כידוע, יש מחסור בתחנות משטרה בערים גדולות כדוגמת לוד או בת ים, בהם יש ריבוי אירועים פלילים וביטחוניים. כעת מתברר כי גם בערים המתפתחות, אין כוח משטרה מספק יחסית לכמות התושבים.

העיר באר יעקב, אחת הערים המתתפתחות במרכז, מונה כיום 35 אלף תושבים ובדרך ל - 50 אלף תושבים עם איכלוס שכונה גדולה שנבנית בימים אלו, בבאר יעקב יש שיטור עירוני עם עשרה שוטרי סיור ו 11 פקחים.

החשוד בתקיפת רופאה בבאר יעקב, הרופאה שהותקפה. דוברות משטרת ישראל
החשוד בתקיפת רופאה בבאר יעקב, הרופאה שהותקפה/דוברות משטרת ישראל

ניסים גוזלן, ראש העיר באר יעקב - "בשנים האחרונות נפגשתי עם מספר שרים במטרה להקים תחנת משטרה רשמית של באר יעקב. תחנת משטרה שתכלול מבנה חדשני ורציני, למעלה מ - 100 תקנים לשוטרים וחיזוק אמיתי לשיטור הקיים כיום שעושה עבודת קודש ועומד בפני אתגרים רבים! המקרה האחרון והמתועב בגדרה זעזע וטלטל את כולנו וממחיש לכולנו את שידעתי כבר אז, צריך להציף את הרחובות בשוטרים ולחזק את הביטחון האישי של האזרחים".

התפרעות נערים אתיופים בבאר יעקב. דוברות משטרת ישראל, מערכת וואלה! NEWS
התפרעות נערים אתיופים בבאר יעקב/מערכת וואלה! NEWS, דוברות משטרת ישראל

במכתבו לראש הממשלה ולשר לביטחון הפנים דורש ראש העיר הקמת תחנת משטרה לבאר יעקב - "כולנו הזדעזענו ממקרה האונס המתועב והמחליא בגדרה ואני מבקש לשבח את כוחות המשטרה והביטחון על תפיסת הפושע. כיום באר יעקב משויכת לתחנת משטרת רמלה שעמוסה ביעדים ואתגרים לא פשוטים ואין ביכולתה לתת מענה מספק לבאר יעקב של היום. בעיר קיימת נקודת שיטור משולב שוטרים ופקחי עירייה אשר מתמודדים בצורה יוצאת דופן וראויה לשבח עם עומס פניות, אך מתקשים מטבע הנסיבות, לתת את מכלול המענה שתושבי העיר זקוקים וראויים לו.

ביטחונם האישי של תושבי באר יעקב הוא בראש מעייני ובטוחני שכך גם אצלכם. בשנים האחרונות נפגשתי לישיבות עבודה עם השרים המתחלפים במשרד לביטחון פנים. במסגרת הפגישות סוכם על הקמת תחנת משטרה רשמית בבאר יעקב. מכתב זה נועד לדרוש מכם לפעול לאשר במסגרת תקציב המשרד לביטחון פנים של תקציב 2023 של מדינת ישראל, תחנת משטרה לבאר יעקב על המשמעויות הנובעות מכך לרבות בינוי, תקנים של עשרות שוטרים ועוד"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully