וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשיא המדינה יצחק הרצוג סוגר מעגל עם אביו בגבעתיים

עודכן לאחרונה: 2.2.2023 / 13:14

לרגל חגיגות ה 100 של העיר גבעתיים, נשיא המדינה יצחק הרצוג נטע עץ לצד עץ הזית, שנטע אביו חיים הרצוג ז"ל הנשיא השישי של מדינת ישראל לפני 35 שנים

נשיא המדינה יצחק הרצוג הגיע הבוקר לביקור בגבעתיים כאורח כבוד לקראת טו' בשבט ולרגל 100 שנים להיווסדה של העיר. רן קוניק ראש עיריית גבעתיים, הזמין את נשיא המדינה לנטוע עץ בגן רבקה בעיר לצד העץ, שנטע אביו חיים הרצוג ז"ל נשיאה השישי של מדינת ישראל. תלמידי כיתות א' בבית הספר היסודי אלון, קיבלו את פניו של הנשיא ותלמידי בית הספר לאומניות בעיר תלמה ילין שרו בפני הנשיא שירי טו בשבט.

קוניק הציג לנשיא תמונות מביקורו של אביו לפני 35 שנה עת הגיע לנטוע עץ זית בגינת רבקה בעיר "אנחנו בשידור חוזר, בדיוק אותו אירוע התרחש פה בדיוק לפני 35 שנים" אמר ראש העיר "ילדי בתי הספר הסמוכים, גם אז יצאו להריע וללוות את אביך הנשיא השישי של מדינת ישראל לקראת נטיעת העץ ".

נשיא המדינה יצחק הרצוג בביקור בגבעתיים כאורח כבוד לקראת טו' בשבט ולרגל 100 שנים להיווסדה של העיר. צילום: דוברות גבעתיים, אתר רשמי
נשיא המדינה יצחק הרצוג בביקור בגבעתיים כאורח כבוד לקראת טו' בשבט ולרגל 100 שנים להיווסדה של העיר/אתר רשמי, צילום: דוברות גבעתיים

נשיא המדינה יצחק הרצוג התרגש ואמר: "ט"ו בשבט הוא לא רק חג לאילנות אלא יש בו משהו עמוק מאוד לגבי החיבור שלנו לארץ הזו. האדם הוא הרי עץ השדה, וגם העיר היא עץ השדה בהרבה מובנים- היא מתחילה מלמטה ועולה מעלה"

ראש העיר ציין, שביקורו של הנשיא דווקא בשנה הזאת, שנת ה 100 להיווסדה של העיר, היא סמלית ומרגשת במיוחד " אנחנו חוגגים השנה 100 שנים לעיר גבעתיים ויש לנו זכות כפולה ומכופלת כי אתה חבר, ידיד אמת של העיר גבעתיים, עימה יש לך קשר הדוק חשוב ורב שנים. אני רצה לאחל לך בהצלחה בתפקידך החשוב, בפרט בתקופה המאתגרת הנוכחית, בו תפקידך מקבל משנה תוקף באיחוד העם ובהרגעת הרוחות ובהובלת המדינה כמבוגר האחראי באחריות ובאומץ לקראת אתגרי התקופה הזאת ואתגרי העתיד."

גם נשיא המדינה התייחס לתקופה המורכבת שבה נמצאת מדינת ישראל: "אני חושב שבתקופה הזאת בה אנחנו מתמודדים עם אתגר פנימי מאוד משמעותי שמעסיק אותי יומם וליל בדאגה עמוקה, מתוך תקווה שנחזיר את היכולת לדבר בתוך עמנו - גם בצמרת וגם בתוך העם שמייחל להדברות, דיאלוג ופתרון ויכוחים ועימותים בפשרות ובהסכמות רחבות."

לאחר שנטע נשיא המדינה את העץ לצד העץ שנטע אביו, חשף ראש העיר את השלט החדש עם שמו של יצחק הרצוג, שהוצב למרגלות העץ ועוצב בדיוק בעיצוב שהותקן בסמוך לעץ שנטע אביו לפני 35 שנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully