וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שר הנגב והגליל פגש את הסבתות שמכינות כריכים לילדים שידם אינה משגת

עודכן לאחרונה: 2.2.2023 / 13:06

ונחשף לפעילות האזרחים הוותיקים בעיר. השר וסרלאוף: "לאזרחים הוותיקים יש המון מה לתת לנו, חיזוק אוכלוסיית האזרחים הוותיקים הוא יעד ואעשה ככל שביכולתי כדי להעצימה ולתת לה מענה הולם כראוי

במסגרת הסיור באור יהודה, השר וסרלאוף שוחח עם גמלאיות מתנדבות שמלוות משפחות שכולות, גמלאיות שפתחו בית ספר לשפות זרות, גמלאיות המתנדבות בפרויקט "כריך 10" שבמסגרתו הן עומלות מידי יום על הכנת כ-200 כריכים לשבעה בתי ספר בעיר, פגש גימלאיות מ"קהילה סורגת" למען ילדים וקשישים. וישב לשיחה עם הצעירים ממרכז הצעירים, הנותנים מענה רחב לקהילה הצעירה.

השר יצחק וסרלאוף אמר לאזרחיות הותיקות בפגישה עימן: "אתן מרגשות אותי בעשיה שלכן. מדהים לראות כמה אתן נותנות מעצמכן ומחזקות באופן יום יומי את החוסן הלאומי של החברה הישראלית כולה. גם הורי גימלאים ואין ספק שזה גיל שרק מתחילים בו את החיים. לאזרחים הותיקים יש המון מה לתת לנו. חיזוק אוכלוסיית האזרחים הותקים זה יעד ואעשה ככל שביכולתי על מנת להעצים אוכלוסיה זו ולתת לה מענה הולם כראוי לה, נושא זה קרוב ללבי וכשעובדים עם לב אפשר לעשות הכל".

השר יצחק וסרלאוף מבקר באור יהודה בפעילות של הפריפריה החברתית. צילום: דוברות נגב גליל, אתר רשמי
השר יצחק וסרלאוף מבקר באור יהודה בפעילות של הפריפריה החברתית/אתר רשמי, צילום: דוברות נגב גליל

מנכ"ל החברה למתנסים עו"ד טל בסכס "אני מודה לשר על הביקור החשוב. אנו מעניקים מענה לגיל השלישי לכל המגזרים. החברה מעניקה מענה בכל הישובים מגיל לידה ועד גיל זקנה במגוון תחומים על מנת לחזק את החוסן החברתי והלאומי ואנו מודים על שיתוף הפעולה עם המדינה ונשמח להרחיבה".

פעילות גמלאיות באור יהודה. צילום: דוברות נגב גליל, אתר רשמי
פעילות גמלאיות באור יהודה/אתר רשמי, צילום: דוברות נגב גליל

הסיור נערך בהובלת מערך ההתנדבות הלאומי לאזרחים ותיקים "באים לטוב" של החברה למתנ"סים ובהשתתפות מנכ"ל החברה למתנ"סים עו"ד טל בסכס, סגן ראש העיר ויו"ר הנהלת "נפגשים", מר אלירן אליה, ודרור קורת, מנכ"ל "נפגשים" מרכזים קהילתיים אור יהודה.

  • עוד באותו נושא:
  • אור יהודה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully