וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמד במילתו: תלמידי החינוך המיוחד הכינו מזוזה ליושב ראש הכנסת

עודכן לאחרונה: 31.1.2023 / 11:54

יו"ר הכנסת, אמיר אוחנה ריגש את תלמידי החינוך המיוחד בנוף הגליל כשעמד בהבטחתו והתקין בלשכתו בית מזוזה שהכינו עבורו בנגריית בית ספרם "קשת"

יו"ר הכנסת אמיר אוחנה ביקר בנוף הגליל והתרגש לקבל מידיו של ראש העיר, רונן פלוט, שי שהכינו עבורו תלמידי בית הספר לחינוך מיוחד "קשת" הפועל בעיר. "בית מזוזה זה עשוי מגזע עץ זית שצמח בנוף הגליל. הוא מבטא את היכולת שלנו לצמוח ולהיות חזקים, להגשים כל חלום ולתת פרי" כתבו התלמידים בקלף שצורף לבית המזוזה.

המורה איציק פינטו שמלווה אותם בשיעורי הנגרות ציין כי חלק גדול מהתלמידים בוגרי בית הספר "קשת" לחינוך מיוחד מצליחים להשתלב בחברה, לסיים 12 שנות לימוד ולהתגייס לשירות בצה"ל: "הם מעניקים לך את בית המזוזה כי אתה מהווה עבורם דוגמה ומודל לחיקוי, מנהיג משכמו ומעלה" אמר המורה פינטו.

יו"ר הכנסת, אמיר אוחנה מתקין את המזוזה בלשכתו בירושלים. צילום -יח"צ, אתר רשמי
יו"ר הכנסת, אמיר אוחנה מתקין את המזוזה בלשכתו בירושלים/אתר רשמי, צילום -יח"צ

יו"ר הכנסת אמיר אוחנה התרגש מאוד והבטיח להציב את המזוזה בלשכתו בכנסת. הוא אף הזמין את תלמידי בית הספר לבקר בכנסת ולראות את תוצר ידם מותקן על משקוף דלת הלשכה אולם עם סיום הביקור סברו התלמידים כי בוודאי ישכח מהבטחתו וימשיך בענייניו החשובים.

אלא שיו"ר הכנסת אוחנה לא שכח. ביום שני השבוע הוא שלח לראש העיר רונן פלוט תיעוד מצולם של קביעת המזוזה החדשה בלשכתו. "המזוזה הזאת תשמור עליך מכל משמר ובכך גם על עם ישראל" הגיב ראש העיר פלוט.

תלמידי בית הספר התרגשו :"לא האמנו שיו"ר הכנסת באמת ישתמש במתנה שלנו, זה מדהים! " אמרו התלמידים שכבר מחכים לבקר בכנסת.

המזוזה שהכינו תלמידי החינוך המיוחד עבור יו"ר הכנסת. צילום- יח"צ, אתר רשמי
המזוזה שהכינו תלמידי החינוך המיוחד עבור יו"ר הכנסת/אתר רשמי, צילום- יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully