וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוזמה כלכלית: הטייקונים מהדרום ישקיעו במיזמי הייטק בנגב

עודכן לאחרונה: 31.1.2023 / 14:49

אירוע יוצא דופן בנגב - חממת InNegev שבפארק תעשיות עידן הנגב הסמוך לבאר שבע, אירחה נשות ואנשי העסקים מהדרום לתמוך ולהשקיע בתעשיית ההייטק המקומית

החממה, שמהווה את מרכז החדשנות הדרומי לתחום ההייטק, מלווה חברות שמתחייבות להישאר ולפעול מהנגב בתחומי האקלים, הקיימות, הפודטק, האגרוטק ותחומים נוספים. התמיכה והחיבור עם כלל גורמי התעשייה והמחקר, נעשית מתוך הבנה של פוטנציאל הצמיחה של חברות אלה ואחריות אזורית רחבה, היזמים מקבלים רוח גבית ותמיכה פיננסית מקבוצת המשקיעים-תושבי הנגב שחשובה להם הצמחה והגדלה של תעשיית ההייטק הדרומית, למען עתיד הנגב ופיתוח משרות ותחומי תעסוקה נוספים בתחומים הטכנולוגיים לצעירי הדרום.

באירוע המיוחד, נחנך בניין המשרדים החדש של החממה שישמש כבסיס הפעילות של החברות הפועלות במסגרת החממה ולחברות רבות נוספות שיצטרפו בהמשך.

מועדון משקיעי הנגב. צילום: אינדינגב, אתר רשמי
מועדון משקיעי הנגב/אתר רשמי, צילום: אינדינגב

במהלך האירוע הכריז ארנון קולומבוס מנכ"ל החממה על פתיחת תוכנית חדשנית וייחודית ראשונה מסוגה בישראל להכשרת אנג'לים מתקדמים (משקיעי הון סיכון) דרומיים, כמו כן העניק בשם החממה וחברי המועדון, תעודת הוקרה והערכה למשקיע הדרומי הראשון בפורום, גיל אלייקים.

אלי בן סימון, יו"ר בעלי המניות בחממה: "InNegev מייצרת שינוי תפיסה אזורי ומביאה מצוינות בהשקעות ובקידום סטרטאפים ברמה הבכירה בישראל ובעולם, בדיוק לכך התכוונו כבעלי המניות בזמן שהגשנו את המכרז לרשות לחדשנות - להביא את היכולות של הנגב לעולמות ההייטק ולהביא את ההייטק לנגב".

ארנון קולומבוס, מנכ"ל החממה: "החממה היא כבר מהלך מצליח שמביא לפניית סטרטאפים רבים וטובים לדרום, החיבור עם פורום המשקיעות והמשקיעים של הדרום, הוא מכפלת כוח ויכול להביא לשינוי האמיתי שהנגב זקוק לו. המשרדים המודרניים הייחודיים והאטרקטיביים, רק יוסיפו למשיכת הסטרטאפים לאזור".

  • עוד באותו נושא:
  • נגב
  • הייטק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully