וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראש בראש - קדימה צורן תובעת 6 מיליון ש"ח ממועצת לב השרון

עודכן לאחרונה: 19.1.2023 / 11:55

מועצת קדימה-צורן תובעת את המועצה האזורית לב השרון בסכום של כ-6 מיליון ש"ח בגין אי העברת כספים מהכנסות אזור התעשייה. קרן גרין, ראש המועצה המקומית קדימה צורן: "מועצה אזורית לב השרון מתנהלת בחוסר תום לב"

מועצה מקומית קדימה צורן, באמצעות עורכי הדין אהרון שפרבר ואשר אילוביץ' ממשרד פריש, שפרבר, ריינהרץ ושות', טוענת בכתב התביעה שמועצה אזורית לב השרון מסרבת לשתף פעולה כראוי וכמצופה מרשות מקומית. סך כל התביעה 6,082,062 ש"ח בצירוף הפרשי ריבית והצמדה

כבר עתה, באזור התעשייה לב השרון נגבית הארנונה ע"י הצדדים באופן נפרד, כאשר לב השרון היא זו אשר גובה את רוב הארנונה בגין אזור התעשייה, ובהתאם להסכם שבין הצדדים מתחלקים ההכנסות בשיעור של 60% מההכנסות ללב השרון ו-40% לקדימה צורן וכך היו צריכים לפעול הצדדים, אך הדבר לא נעשה.

ראש המועצה המקומית קדימה צורן, קרן גרין: "מועצה אזורית לב השרון מתנהלת בחוסר תום לב ופועלת באופן חד צדדי באזור התעשייה המשותף. הגיעו מים עד נפש ליכולת של מועצת קדימה צורן להכיל ולהידברות וכל הניסיונות לגישור עלו בתוהו. מאמינה שבית המשפט יעשה צדק עבור תושבות ותושבי קדימה צורן, שהם בעיקר מבקרים ועובדים באזור התעשייה".

מועצת קדימה-צורן תובעת את המועצה האזורית לב השרון בסכום של כ-6 מיליון ש"ח. צילום: דוברות קדימה צורן, אתר רשמי
מועצת קדימה-צורן תובעת את המועצה האזורית לב השרון בסכום של כ-6 מיליון ש"ח/אתר רשמי, צילום: דוברות קדימה צורן

בקדימה צורן מבקשים מבית המשפט להורות ללב השרון להעביר לה את החשבונות לאור התנהלות לב השרון אשר מסתירה מידע, לטענתם, אודות ההתחשבנות הנוגעת להכנסות ולהוצאות המתקבלות מאזור התעשייה רולדין סנטר.

בהודעה שפרסמה מועצת קדימה צורן נמסר - "נוסף על כך, עולה כי מועצה אזורית לב השרון מסרבת לקיים את החלטת שרת הפנים הקודמת איילת שקד שפורסם בתקנות בחודש יוני 2022. החלטה זו למעשה קובעת חלוקת הכנסות חדשה, המשנה את החלוקה הקיימת, דהיינו 60% לקדימה צורן ו- 40% ללב השרון".

ראש המועצה המקומית קדימה צורן, קרן גרין: "מועצה אזורית לב השרון מתנהלת בחוסר תום לב". צילום: דוברות קדימה צורן, אתר רשמי
ראש המועצה המקומית קדימה צורן, קרן גרין: "מועצה אזורית לב השרון מתנהלת בחוסר תום לב"/אתר רשמי, צילום: דוברות קדימה צורן

בכתב התביעה נטען: "המועצה האזורית לב השרון, מסרבת לשתף פעולה עם המועצה המקומית קדימה צורן וזאת לצורך בדיקת הקיזוזים ואי התשלומים שביצעה בניגוד להסכם עם התובעת וזאת במשך שנים ארוכות ופניות רבות אין ספור של התובעת לנתבעת, כאשר הנתבעת מתעלמת לחלוטין מהתחייבויותיה וזאת בנימוקים שונים כי היא מקזזת הוצאות (על דעת עצמה בלבד) וזאת בניגוד גמור להסכם חלוקת ההכנסות".

ממועצת לב השרון נמסר - "מדובר בתביעת נגד שהוגשה על ידי קדימה צורן לאחר שלב השרון פנתה למינוי בורר ולא לעיתונות, על מנת שיכריע בתביעתה לקבלת החזר של עשרות מיליונים בשל הפרת חוזה על ידי קדימה צורן. טוב היתה עושה קדימה צורן אם היתה דואגת לקיים את החוזים עליהם חתמה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully