וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאת שוחט ראש העיר אור יהודה הצטרפה לליכוד: "מביעה אמון בדרכו של ראש הממשלה בנימין נתניהו"

עודכן לאחרונה: 19.1.2023 / 9:47

אחרי שני עשורים במפלגת העבודה הצטרפה עו"ד ליאת שוחט לליכוד."במיוחד בימים אלו ראיתי צורך לחזק את ראש הממשלה"

ליאת שוחט ראש העיר אור יהודה נחשבת מטאור בשלטון המקומי ואחת הבולטות מ- 15 נשים המכהנות כראשות רשות מקומית.

שוחט שימשה במשך כעשור יו"ר סניף מפלגת העבודה ואף התמודדה בשנת 2012 בפריימריז של העבודה והפסידה, אז עברה למפלגתה של ציפי לבני. בבחירות המיוחדות בשנת 2015 התמודדה ברשימה עצמאית וזכתה בבחירות.

בשנת 2017 חתמה שוחט על הסכם גג מול מדינת ישראל, במסגרתו סוכם כי אור יהודה תקדם את הקמתן של שתי שכונות חדשות, ובמקביל תקבל תקציב של 1.5 מיליארד שקל שיושקע בהקמת השכונות החדשות, בשדרוג השכונות הוותיקות ובשדרוג מבני ציבור ומבני חינוך. כמו כן, ההסכם מתייחס להקמה של כמיליון מ"ר של שטחי מסחר ותעסוקה וכן של פארק ירוק ענק בדרום העיר בשטח של כ-600 דונם.

ראש הממשלה מברך את ראש העיר אור יהודה

ליאת שוחט ראש העיר אור יהודה מצטרפת לליכוד/צילום - לשכת ראש הממשלה

בצעד מפתיע, חודש אחרי הקמת הממשלה החדשה, החליטה שוחט להביע אמון ולתמוך בדרכו של ראש ממשלה עם שלושה כתבי אישום חמורים, אולי כצעד עתידי להצטרפותה לזירה הארצית.

ליאת שוחט ראש העיר אור יהודה: "הצטרפתי היום לליכוד - והבעתי אמון בדרך של ראש הממשלה בנימין נתניהו! לא פעם אמרתי שיש בי הכרת הטוב לממשלה אותה מוביל הליכוד בשנים האחרונות בראשותו של נתניהו. די להסתכל סביב ולראות את התמיכה המדהימה שאנו זוכים לה באור יהודה. הליכוד מאמין בעיר שלנו ותנופת הפיתוח שאנו מובילים זוכה לגב מלא מהממשלה.
נפגשתי עם ראש הממשלה והתפקדתי לליכוד באופן רשמי מתוך אמונה ששיתוף הפעולה המצוין שמתקיים בינינו ימשיך ויתעצם גם בשנים הבאות. במיוחד בימים אלו ראיתי צורך לחזק את ראש הממשלה ואני בטוחה שתחת הנהגתו והנהגת הליכוד, המפלגה הציונית והליברלית, יימצא המסלול המיוחל בו המדינה שלנו תמשיך לצעוד עם כבוד הדדי אחד לשני ורשויות אפקטיביות שזוכות לאמון הציבור, כל אחד בתחומה. מאחלת הצלחה לכולנו!"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully