וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דניאל קובלר ראש מרכז החדשנות בבית ברל: האם הבינה המלאכותית תחליף את המורים בעתיד?

עודכן לאחרונה: 18.1.2023 / 17:47

כיצד יראו פניה של מערכת החינוך בעוד 20 שנים? כיצד משתלבת הטכנולוגיה בתוך מערכי השיעור והאם הבינה המלאכותית זה הדבר הבא בחינוך? לקראת אירוע TEDX בבית ברל, מגיע ראש מרכז החדשנות לפודקסט 'הזירה המקומית' לתת הצצה לעתיד

בווידאו: דניאל קובלר ראש מרכז החדשנות של מכללת בית ברל/מערכת וואלה!

דניאל קובלר, ראש מרכז החדשנות במכללת בית ברל, יזם EDTECH. חי ונושם חינוך וטכנולוגיה כבר שני עשורים. הוא מגיע מרקע של חינוך ויוזמות חברתיות ובין היתר הקמה של עמותת 'עתיד פלוס' רשת לחינוך STEM בכפרי נוער, 'מתודיאן' חברה הבונה תכניות ייחודיות עבור בתי ספר וסגלי הדרכה בדגש על נושאי הייטק, TED ומציאות מדומה. שותף בהקמת 'עמותת לוחמים ללא גבולות' שם הוא חבר ועדת היגוי. בשנת 2020 שימש כיועץ אסטרטגי בכיר לשר החוץ והמודיעין.

לקראת אירוע TEDx Beit Berl College של המכללה האקדמית בית ברל בו יתארחו חוקרי מוח, יזמי הייטק וחינוך, מגיע קובלר לפודקסט הזירה המקומית של וואלה! להצצה על העתיד החינוכי בישראל.

דניאל קובלר, ראש מרכז החדשנות במכללה האקדמית בית ברל. ראובן קסטרו
דניאל קובלר, ראש מרכז החדשנות במכללה האקדמית בית ברל/ראובן קסטרו

המרכז לחדשנות בחינוך של המכללה האקדמית בית ברל יקיים ביום שני 23.1.23 אירוע
TEDx Beit Berl College . באירוע ירצו 11 מומחים מתחומי החדשנות, היזמות החינוך והייטק, ומייסדי בתי ספר ייחודיים. האירוע יתקיים במועצה האזורית דרום השרון ויקחו בו חלק כ-800 איש.

בשנתיים האחרונות מובילה המכללה האקדמית בית ברל מהלך של הזנקת מאות יזמים ומיזמים חברתיים לקידום חינוך חדשני, יזמי וערכי בתוך מערכת החינוך. היזמים עוברים תהליכי חשיבה פיתוח ויישום במרכז לחדשנות בחינוך במכללת בית ברל ביחד עם אנשי האקדמיה והחדשנות של המכללה ולאחר מכן עוברים ליישום בשטח החינוכי. מיזמים רבים כבר מניבים פירות ומשפיעים על מאות אלפי תלמידים באופן מיידי.

אירוע ה- TEDx הוא אירוע השיא של מהלך זה ונועד לחשוף יזמים מעוררי ההשראה מכל התחומים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully