וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי חיסול המחבל במעלה אדומים: בונוס של 600 ש"ח למאבטחים

עודכן לאחרונה: 16.1.2023 / 14:26

בעקבות המצב הביטחוני המתוח, החליטו בעיריית מעלה אדומים לתגבר את מערך השמירה בשני מאבטחים נוספים ולעלות את שכרם. כזכור, בחודש אוקטובר 2022 חיסלו המאבטחים בכניסה לעיר מחבל חמוש

בעקבות המצב הביטחוני המתוח הוחלט לתגבר את המחסומים במעלה אדומים בשני מאבטחים נוספים במשך 24 שעות, וכן להעלות את שכר המאבטחים והמוקדניות ב-8% החל מחודש אפריל. כזכור, בחודש אוקטובר האחרון הובילה עירנות המאבטחים במחסום הכניסה לעיר לחיסול המחבל עודאי תמימי, שרצח שבוע וחצי קודם את סמלת נועה לזר ז"ל במחסום שועפט.

בנוסף, כאות הערכה והוקרה לעבודתם של צוות המאבטחים והמוקדניות, הוחלט על עדכון שכרם. החל מאפריל 2023, כל בעל תפקיד במוקד העירוני ובמערך האבטחה יקבל תוספת של 600 ש"ח לשכר החודשי, לפי היקפי העבודה.

בווידאו: תיעוד הפיגוע במעלה אדומים/צילום: מצלמות אבטחה
זירת הפיגוע בכניסה למעלה אדומים 19 באוקטבר 2022. אולבייה פיטוסי, פלאש 90
זירת הפיגוע בכניסה למעלה אדומים 19 באוקטבר 2022/פלאש 90, אולבייה פיטוסי

כזכור, ערנותם המאבטחים במחסום הכניסה לעיר, כמו גם ערנותו של האזרח שהתריע בפניהם על הדמות החשודה המתקרבת למחסום, הובילו לחיסול המחבל עודאי תמימי, שרצח שבוע וחצי קודם לכן את סמלת נועה לזר ז"ל במחסום שועפט. תמימי, שנמלט לאחר הפיגוע הרצחני שביצע בשועפט, היה בדרכו לבצע פיגוע נוסף אך חוסל במחסום על ידי שני המאבטחים שהיו במשמרת.

לדברי ראש העיר, בני כשריאל, "עדכון השכר לעובדי האבטחה הוא צו השעה עבור עיריית מעלה אדומים. אנחנו רואים בהעלאת השכר הכרה בעבודת המאבטחים כראויה להערכת הציבור. המאבטחים שלנו הם עובדים מסורים, העובדים במשמרות לא שגרתיות ועושים עבודת קודש בשמירה על ביטחוננו ועל שגרת החיים הבטוחה שלנו, וכך גם המוקדניות הפועלות 24/7 לצד עובדי האבטחה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully