וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי ייזכה במיליון דולר באליפות הסייבר בדובאי?

עודכן לאחרונה: 10.1.2023 / 12:08

היוניקרון דורון אמיר מנכ"ל CyTaka, יזם את תחרות "הטובים לסייבר" בה מכתירים את אלופי הסייבר של ישראל. בסוף חודש ינואר תתקיים תחרות הסייבר העולמית בדובאי עם פרס של מיליון דולר

באולם גדול בקריית שמונה התכנסו מיטב המוחות הטכנולגיים והאקרים של צפון הארץ למגוון אתגרי סייבר מורכבים הקשורים לעולם הבנקאות הווירטואלית , רכבים ובתי חולים. שלושת אלופי הצפון שהגיעו למקומות הראשונים, יזכו לקחת חלק בתחרות הסייבר העולמית בדובאי.

דורון אמיר, יזם 'הטובים לסייבר' ומנכ"ל CyTaka, יזם את אליפות הסייבר של הצפון שבה התחרו האקרים, מומחי אבטחת מידע ואנשי תוכנה ישראלים באתגרי סייבר מן המתקדמים בעולם. אחרי אליפות ישראל בסייבר בתל אביב ותחרויות סייבר נוספות בשדה בוקר, קרית אתא, דובאי וניו יורק.

יוניקורן הסייבר, ניטר מספר תחומים המהווים מטרה להתקפות סייבר ובעלי פוטנציאל לגרימת נזק ממשי עד לכדי פגיעה בציבור ובביטחון המדינה. על כן, אתגרי הסייבר עליהם התחרו המתמודדים לתואר אלוף הסייבר של הצפון היו מתחומי האבטחה בנושאי הבנקאות, ארגוני בריאות ורכבים חשמליים.

אלופי הסייבר של הצפון. צילום: הרשל גוטמן, אתר רשמי
אלופי הסייבר של הצפון/אתר רשמי, צילום: הרשל גוטמן

מדברי הברכה של נשיא המדינה, יצחק בוז'י הרצוג: "זכיתם להיות חלק מאירוע שהוא במה המשקפת בצורה המובהקת ביותר את היתרון האיכותי הישראלי. זכיתם בהזדמנות להוכיח את הכישרון - הכישרון שלכם, כישרונות של דור העתיד ואת היכולת שלכם לפעול במרחבי הרשת למול אתגרים מתחדשים. אני מבקש להודות לכל הגורמים העוסקים במלאכה: עיריית קריית שמונה, בהובלתו של ראש העיר היקר אביחי שטרן, רשת המתנ"סים העירונית, וכמובן לדורון אמיר. כולי תקווה שהאליפות הזו תהפוך למסורת מבורכת של מצוינות וחדשנות, אליפות שהיא הזדמנות נוספת להוכיח את הכשרונות האדירים שלכם - צעירי וצעירות הגליל".

דורון אמיר: "החזון הוא לקדם סייבר חיובי והגנתי בארץ ובעולם, זאת תוך כדי פתיחת עולם ההייטק והסייבר לשילוב אוכלוסיות מגוונות מהחברה הישראלית ובהם מגזרים שונים וערים הרחוקות מן המרכז. בחרנו בבירת הצפון קריית שמונה כדי לקדם את החינוך לחדשנות וטכנולוגיה ולשלב את הדור הבא של מומחי הסייבר מכל רחבי ישראל. האליפות בקריית שמונה היא נדבך נוסף בסדרת האליפויות שמוביל דורון אמיר ומביא את אתגרי הסייבר בישראל מדרום ועד צפון כגון שדה בוקר, תל אביב, קריית אתא, קריית שמונה בכדי לקדם את הנושא בערים המרוחקות מהמרכז.

אביחי שטרן, ראש העיר קריית שמונה: "אליפות הסייבר של הצפון - סחפה תלמידים שלנו וגם תלמידים מכל הארץ ואיפשרה להם לגלות כישורים, לפתח אסטרטגיות ולחזק מיומנויות בתחום המדע והטכנולוגיה. קריית שמונה נמצאת בחזית המצוינות המדעית הטכנולוגית, מעניקה הזדמנות נדירה לתלמידים בתחום ופותחת עבורם את שערי האקדמיה ואת האפשרות לעסוק בתחום המהווה אחד מהנכסים האסטרטגיים של מדינת ישראל. אנו ממשיכים לזרוע את זרעי העתיד של התעשייה המתקדמת של מדינת ישראל, מתוך ראייה ארוכת טווח להשקעה בהון האנושי. אני מבקש להודות למי שהביא את התחרות לקריית שמונה לידידי וחברי דורון אמיר שמאמין בילדים שלנו ומסייע לנו להמשיך ולקדם את תחום החינוך, לצמצם מרחקים ולהעניק את ההזדמנות לכל ילדה וילד בקריית שמונה ובגליל העליון. שמח וגאה שקריית שמונה על המפה - גם בתחום הסייבר!"

  • עוד באותו נושא:
  • סייבר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully