וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שר הנגב והגליל: "לא ייתכן כי חייל מילואים יהודי, מופלה לרעה, בהטבות לרכישת דירה לעומת חייל בדואי ודרוזי"

9.1.2023 / 12:09

יצחק וסרלאוף שר הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, מקדם במסגרת ההסכמים הקואליציוניים הטבות זהות לכלל משרתי המילואים הפעילים ברכישת דירה. כיום זוכים משרתי מילואים דרוזים בהטבה של 90% לעומת 75 אלף ש"ח לחיילים יהודים

מתחיל לעבוד - לקראת קידום התוכניות לעידוד אוכלוסיות חדשות ממרכז הארץ לעבור לאזורי הנגב והגליל כפי שהוסכם בהסכמים הקואליציוניים של מפלגת עוצמה יהודית מול הליכוד, הובאה להחלטת ממשלה האישור שמעניק למשרד השיכון והבינוי להמשיך ולתכנן התחלות בנייה ועם זאת לא לפגוע באותם יישובים הנמצאים בעדיפות לאומית.

על פי הסיכום בין השרים וסרלאוף וגולדקנופף, תתקיים עבודת מטה משותפת ותגובש רשימה מעודכנת למתן הנחות בקרקע וסבסוד הפיתוח ביישובי הנגב, הגליל ויו"ש.

בנוסף, מקדם השר וסרלאוף סיבסוד של 90% ברכישת קרקעות למגורים עבור כלל חיילי המילואים הפעילים, באזורי העדפה לאומית, הטבה שנשמרה עד כה רק לחיילים דרוזים.

יצחק וסרלאוף שר הנגב, הגליל והחוסן הלאומי: "אסור להפלות יהודים, בגלל שהם יהודים". צילום: אסי אפרתי, לע״מ, אתר רשמי
יצחק וסרלאוף שר הנגב, הגליל והחוסן הלאומי: "אסור להפלות יהודים, בגלל שהם יהודים"/אתר רשמי, צילום: אסי אפרתי, לע״מ

מבדיקה שערכו במפלגת עוצמה יהודית גילו כי חייל יהודי, מופלה לרעה אל מול חייל מוסלמי ובדואי, ודרשו לתקן זאת בהסכמים הקואליציוניים. בעוצמה יהודית מסרו לוואלה!: "אין לנו בעיה עם הנחות לכל חייל, גם מוסלמי וגם בדואי. מי שמשרת את המדינה, אדרבה ואדרבה שיקבל הנחה, אבל אסור להפלות יהודים, בגלל שהם יהודים".

שר הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, יצחק וסרלאוף מסר: "חיזוק הנגב, הגליל ויהודה ושומרון, היא משימה לאומית ממדרגה ראשונה. מענק ההנחה במחירי הקרקע והפיתוח יובילו להגירה חיובית לאזורים אלו ולחיזוקם אל מול אזורי הביקוש. אמשיך לקדם את התכנית בכל הכח בשיתוף פעולה צמוד עם משרד השיכון והצעד הראשון שעשינו יוביל לצעדים משמעותיים נוספים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully