וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השר הנכנס וסרלאוף: "באנו לעשות ציונות, התיישבות, לצמצם פערים"

2.1.2023 / 16:30

שר הנגב, הגליל והחוסן הלאומי יצחק וסרלאוף התייחס לתפקידו העתידי במסגרת טקס חילופי השרים: "המצב של הפריפריה כיום הוא של היעדר נכונות להתגורר שם. אנחנו שואפים לשנות את המצב הזה"

יצחק וסרלאוף עם עודד פורר. יחצ,
השר הנכנס יצחק וסרלאוף עם השר היוצא עודד פורר/יחצ

היום (שני) התקיים טקס חילופי שרים במשרד לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל. הטקס התקיים במעמד שר הנגב, הגליל והחוסן הלאומי ח"כ יצחק וסרלאוף, השר לבטחון לאומי איתמר בן גביר, השר למורשת עמיחי אליהו, סגן השר אלמוג כהן, ח"כ לימור סון הר מלך, השר היוצא ח"כ עודד פורר, מנכ"ל המשרד אילן שוחט ומכובדים נוספים.

יו"ר עוצמה יהודית, השר לבטחון לאומי איתמר בן גביר: "חברי השר הנכנס שומע את המצוקה של עם ישראל; עם רגש, עם לב, עם אהבת ישראל גדולה, עם הלב העצום של השר יצחק וסרלאוף, ועם היכולות הביצועיות שלו, הוא יכול להצליח בגדול".

בנאומו, התייחס השר יצחק וסרלאוף לאתגרים שעומדים לפתחו של המשרד עליו הוא מופקד: "המצב של הפריפריה כיום הוא של היעדר נכונות להתגורר שם. אנחנו שואפים לשנות את המצב הזה, לעשות ציונות, התיישבות, לצמצם פערים, להעניק הזדמנויות, לטפל בבעיות הקשות. נעלה את הנגב והגליל על ראש שמחתנו. נקים ישובים חדשים, נעניק הטבות, הזדמנויות ונשיק פרויקטים חדשים ונרחבים לטובת פיתוח הפריפריה".

ח"כ עודד פורר: "יצחק, אתה מקבל משרד מדהים. מדינת ישראל לא תוכל בעתיד לחיות עם מרכז מטרופוליני אחד במרכז בארץ. צריכים להיות שני מטרופולינים בגליל ובנגב טובים בדיוק כמו במרכז בארץ. המעמד הזה מרגש מאוד. אתה השר הצעיר בממשלה. בסופו של דבר כשתשב בחדר, סמל המדינה מאחורייך. השם שלך הוא פחות חשוב אלא תפקידך כמשרתם של אזרחי מדינת ישראל. תמיד תזכור זאת, ותדאג לכלל האזרחים. מעל להכול, יש כאן מדינה ולה אנו צריכים לדאוג. בע"ה תעשה ותצליח!"

מנכ"ל המשרד אילן שוחט: "בשנה וחצי האחרונות המשרד שינה את פניו והיה מעורב בכל תחומי החיים בנגב ובגליל סוד ההצלחה של המשרד הוא היכולת למנף תקציבים ושיתופי פעולה עם כל משרדי הממשלה בעיקר לאור התקציב חסר התקדים שמיועד לו. אני מודה לשר פורר על שנה וחצי של עבודה משותפת ומאחל לשר הנכנס הצלחה רבה. כתושב הגליל הצלחתך היא הצלחת הנגב הגליל ומדינת ישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully