וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחסלים את החיידקים בבתי הספר בישראל: 30% מהרשויות העירוניות התקינו מטהרי אוויר בעלות של 10.6 מיליון ש"ח

עודכן לאחרונה: 28.12.2022 / 11:30

הקורונה האיצה את תכנון מערכות טיהור האוויר בחללים סגורים. במסגרת קול קורא של משרד החינוך, הזמינו עשרות רשויות מטהרי אוויר בעלות של 10.6 מיליון ש"ח

30% מהרשויות העירוניות התקינו מטהרי אוויר. באדיבות המצולמים
30% מהרשויות העירוניות התקינו מטהרי אוויר/באדיבות המצולמים

חברת אורה אייר הישראלית, שפיתחה את מערכת טיהור אוויר בחללים סגורים תוך ניטור איכות האוויר ומתן מידע בזמן אמת, מעדכנת הבוקר על קבלת הזמנות רכש מחייבות נוספות בהיקף של כ-2.1 מיליון ש"ח, מעיריות וישובים ברחבי הארץ לצורך אספקת מערכות למוסדות חינוך.

בשנה החולפת קיבלה החברה את הזמנות רכש מכ-30% מהרשויות בישראל, בסך כולל של כ-10.6 מיליון ₪. בין הרשויות שבחרו להתקין את המערכות: תל אביב, מעלה אדומים, שדרות, טבריה, נשר, טירת הכרמל, ועוד.

חברת אורה אייר שהוקמה בשנת 2018 ע"י האחים אביעד ואלדר שניידרמן. הטכנולוגיה מסננת ומחטאה אוויר פנימי באמצעות תהליך טיהור ייחודי בן ארבעה שלבים הלוכד והורג 99.9% מהווירוסים (כולל קורונה ושפעת), החיידקים, ואפקטיבי כנגד אלרגיות שונות, כך לדברי החברה.

אביעד שניידרמן, מנכל ומייסד אורה אייר. באדיבות המצולמים
אביעד שניידרמן, מנכל ומייסד אורה אייר/באדיבות המצולמים

אביעד שניידרמן, מנכ"ל ומייסד אורה אייר מסר: "שנת 2022 הייתה שנת פריצת הדרך של אורה אייר במערכת החינוך בישראל ובארה"ב. בשנה החולפת כ-30% מהרשויות המקומיות בישראל בחרו להתקין את המערכת של אורה אייר בכיתות הלימוד ולספק הן למורים והן לתלמידים אוויר נקי יותר. אנו מודים לעשרות הרשויות שהביעו בנו אמון וקוראים לרשויות מקומיות נוספות להצטרף למהפכה ולממש את התקציב שהוקצה להן ע"י מערכות החינוך, הכולל מימון מלא להתקנת המערכות"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully