וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נלחמים באלימות נגד נשים: עשרות רשויות התקינו את 'כפתור הפרפר' באתרי האינטרנט העירוניים

עודכן לאחרונה: 26.12.2022 / 17:31

מיזם הפרפר הולך ומתפשט וצובר תאוצה בקרב רשויות רבות בישראל. כפתור הפרפר, מאפשר דיווח אנונימי לנציגי עמותת "ל.א לאלימות"

מה המשותף לערים טירה, תל אביב יפו, גזר ורעננה - כולם התקינו באתרי האינטנט העירוניים את כפתור הפרפר, המאפשר דיווח דיסקרטי במקרה של אלימות במשפחה, הדיווח מועבר לנציגי עמותת "ל.א לאלימות".

כפתור הפרפר הוא למעשה פיצ'ר שניתן להתקין בקלות בכל אפליקציה ואתר אינטרנט בעולם, כך שכל אפליקציה ואתר אינטרנט הופכים למקור דיווח ופניה הקשורה לאלימות במשפחה.

לא מעט רשויות עירוניות הצרפו למיזם בינהם: גזר, טיייבה, עמק יזרעאל, עמק המעיינות, תל אביב-יפו, הגליל התחתון, גני תקווה, אריאל, רעננה, קרית ביאליק, שדות נגב, עפולה, חוף השרון, גוש עציון, חיפה, מנשה, פרדס חנה-כרכור וקדימה-צורן.

פרי ונתנאל, יזמי 'כפתור הפרפר' עם שרת הכלכלה אורנה ברביבאי בבית הנשיא. באדיבות המצולמים
פרי ונתנאל, יזמי 'כפתור הפרפר' עם שרת הכלכלה אורנה ברביבאי בבית הנשיא/באדיבות המצולמים

מאחורי המיזם עומדת חברת "קאבו - מתחברים לעולם בטוח", סטארט-אפ חברתי שהוקם כדי למזער את תופעת האלימות במשפחה ושהצוות שלה מורכב ממתנדבים. שני היזמים שמובילים את החברה הם פרי שלום ונתנאל אמר.

"אנחנו מאמינים באפקט הפרפר, בו משק כנפי פרפר בארץ אחת יכול לגרום לסופה בארץ אחרת, ואנחנו מאמינים שלחיצה אחת על הכפתור שלנו, יכולה לסייע לאישה במצוקה למצוא את הדרך שלה החוצה. מטרת המיזם היא להקל על הפונה בקבלת סיוע מן הגורמים המקצועיים הניתנים לציבור וזאת ע"י הנגשת הפניה באופן מיטבי ובצורה דיסקרטית. החזון שלנו הוא להגיע למאות ואלפים של אתרים ואפליקציות, כך שכאשר אדם נמצא במצוקה בתוך המסגרת הביתית, הוא יכול להגיע לדיווח ובקשת עזרה בלחיצת כפתור פשוטה, בדיסקרטיות מירבית. אנחנו מאמינים בכוחו של הפרפר, ואנחנו תמיד איתך, במרחק לחיצת כפתור."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully