וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכב מישלן בכפר סבא: המבורגר וצ'יפס OUT - מאפינס ירקות IN הבחירות של ילדי כפר סבא

עודכן לאחרונה: 21.12.2022 / 10:36

ילדי הצהרונים בכפר סבא רשאים לדרג בכל שבועיים את המנות שהם רוצים לאכול בצהרונים. אז ניפרד לשלום מהמבורגר וציפס ונקבל עוף ברוטב אסייאתי, גונדי עם פירה ומאפינס ירקות

מה תבחרו: אורז עם עוף, אפונה עם קציצות, גונדי עם פירה, פשטידת ירקות או קוסקוס ומרק?
עבור ילדי הצהרונים של עיריית כפר סבא השאלה הזאת חוזרת על עצמה מידי שבועיים על מנת שיוכלו לדרג את המנות האהובות עליהם ולחילופין. התפריט של הצהרונים מורכב ומשתנה בכל פעם שיש עדכון של העדפות התלמידים.

אז איך 'תוכנית אפונים' והחברה הכלכלית כפר סבא יכולים לדעת מהן המנות האהובות יותר והאהובות פחות על ילדי הצהרונים בכפר סבא? מדי שנה מתקיים סקר גדול המסכם את המנות שקיבלו במהלך השנה הילדים. על בסיס זה בונים בתוכנית אפונים את התפריט לארוחות בשנה הבאה. במהלך השנה, צוות מובילות של הצהרונים מקבלות דפי משוב ופידבק על מנת שניתן יהיה לדייק את המנות מידי שבוע.

פרין גואטה מנהלת 'תוכנית אפונים' לתזונה בריאה מהחברה הכלכלית כפר סבא: "בתפריט חשוב להשאיר מנות אהובות ולהכניס גם מנות חדשות שכבר נוסו בטעימות עם הילדים והצוותים החינוכיים. כחלק מהרצון לגוון ולחשוף את הילדים למזונות רבים ככל שניתן - התפריט מאוזן בריא וטעים וכולל מנות עוף שונות, מנות בקר ,פחמימות מלאות ומנה צמחונית אחת בשבוע. המנה הצמחונית למשל, מסופקת כמאפינס ירקות ו/או פשטידה בייצור עצמי.בהחלט אפשר להשיג את כל אלו ולהיות במקום בטוח של תזונה איכותית ובריאה ועם פופולאריות גבוהה מאוד אצל הילדים והאמת אצל כולם".

שגיא חן, מנכ"ל החברה הכלכלית: "כפר סבא חרטה על דגלה את איכות חיי התושבים ויצירת קהילה משתפת. על כן אנו רואים חשיבות רבה בהקשבה לתושבי העיר ושמיעת דעותיהם. הסקר החדש מאפשר לנו ללמוד על העדפותיהם התזונתיות של ילדי הצהרונים בעיר, זאת בכדי שנוכל להמשיך ולקדם את פרויקט אפונים שמאפשר אוכל בריא וטעים לילדים לצד שמירה על הסביבה. אנו מאמינים שככל שנעניק לתושבים הצעירים שלנו אוכל מגוון ואיכותי שהם אוהבים, נצליח לשמר ולהרחיב אף יותר את הפרויקט החשוב הזה.

  • עוד באותו נושא:
  • צהרונים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully