וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעודדים העסקת אנשים עם מוגבלויות: מיטב החברות העסקיות ביריד תעסוקה שכולו טוב

עודכן לאחרונה: 21.12.2022 / 9:51

לכבוד יום שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלויות, קבוצת שכולו טוב, ערכה יריד תעסוקה המאפשר למעסיקים להציע משרות לאנשים עם מוגבלויות באופן ישיר. 40 אנשים יתחילו בקרוב לעבוד באחת החברות העסקיות הגדולות בישראל

מידי שנה קבוצת שכולו טוב עורכת ירידים תעסוקתיים באזורים שונים בארץ במטרה ליצור חיבור בין עסקים לא.נשים עם מוגבלויות המקבלים הכשרה תעסוקתית בקבוצה, במטרה לצאת לשוק העבודה החופשי. הירידים נועדו לאפשר למעסיקים לקבל מידע רלוונטי על העסקת עובדים עם מוגבלות, לספר על הארגון ומשרות רלוונטיות וכמובן לפגוש אנשים עם מוגבלויות המעוניינים ומוכנים להשתלב בשוק העבודה.

גיוון תעסוקתי הוא חלק חשוב מהאתיקה העסקית שכל ארגון עובד בו, קבוצת שכולו טוב הזמינה עסקים שחשוב להם ליצור חברה שוויונית וטובה יותר לקחת חלק ולהגיע למפגש ששובר חסמים ומייצר שיח תעסוקתי בין אנשים עם מוגבלויות לעסקים .

קבוצת שכולו טוב - מעודדים העסקת אנשים עם מוגבלויות. שאנה ליליאן, אתר רשמי
קבוצת שכולו טוב - מעודדים העסקת אנשים עם מוגבלויות/אתר רשמי, שאנה ליליאן

היריד הפגיש בין כז-50 מעסיקים וכ-280 אנשים עם מוגבלות שעברו תהליכי שיקום והכשרה במיזמים השונים של הקבוצה ומעוניינים כעת להשתלב בשוק העבודה הטבעי. בעקבות השיחות וההיכרות הישירה ביריד, למעלה מ-40 אנשים כבר זומנו להמשך תהליך (ראיונות עבודה ומשמרות ניסיון) אצל המעסיקים השונים.

בין המעסיקים הבולטים שנכחו ביריד וממשיכים כעת בתהליך לקראת שילוב העובדים בפועל: שטראוס, אלבר, אלקטרה, מלונות פתאל וישרוטל, קסטרו-הודיס, פוקס, הום סנטר, בורגר ראנץ', גולן טלקום, וניליה, שפיר הנדסה, אוטומציה Onecity, קבוצת קרסו ועוד.

החלק הראשון של היריד כלל הרצאות קצרות על שילוב עובדים עם מוגבלות, כולל מעסיק שסיפר כיצד שילב בארגון שלו עובדים רבים, מקבלת שירות עם מוגבלות שכבר עובדת בהצלחה, ומנהל התעסוקה הנתמכת של שכולו טוב שידבר על טיפים מרכזיים למעסיקים שמעוניינים להצליח בתהליכי השילוב.

טל נויברגר, מנהל תעסוקה נתמכת ארצי בקבוצת שכולו טוב: "זה היה אירוע מאוד מרגש עבורנו כי כל מה שאנחנו עושים מכוון בדיוק לרגעים האלו- לראות מהצד עשרות מפגשים ישירים בין מעסיקים לאנשים עם מוגבלות שעברו תהליכי שיקום והכשרה במיזמים שלנו וכעת מוכנים להיות עובדים מעולים בכל חברה במשק. בשנים האחרונות סייענו להשתלבותם של 1500 אנשים עם מוגבלות בשוק העבודה ורצינו למנף את הקשרים שיצרנו עם מעסיקים רבים ליריד גדול במיוחד בסמוך ליום השוויון הזכויות לאנשים עם מוגבלות. ראינו בעיניים איך המפגשים הישירים ממוססים כל חשש וסטיגמה, ואני בטוח שכל מעסיק שפתח את הדלת לא יתחרט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully