וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היעד 50% מנכ"ליות ברשויות המקומיות - הכירו את תוכנית 'נשים בראש'

עודכן לאחרונה: 11.12.2022 / 12:25

בדרך לחמישים אחוז מנכ"ליות בתאגידים העירוניים וברשויות - הושקה תכנית "בי"ס למנכ"ליות העתיד של סופרסונס ואיגוד התאגידים העירוניים

תכנית בי"ס למנכ"ליות העתיד היא תכנית הדגל של סופרסונס לקידום נשים לתפקידי ניהול בכירים. היא מתאימה לנשים בתפקידי ניהול ברשויות המקומיות ובתאגידים עירוניים - שמבקשות להתקדם לתפקיד בכיר.

הרציונל העומד מאחורי פתיחת התכנית הוא שבשנת 2021 נשים עדיין נעדרות מתפקידי הניהול וההשפעה הבכירים ביותר, זאת למרות שהן מהוות יותר ממחצית מהאוכלוסייה. לראיה, רק 16% מתפקידי ההנהלה הבכירים בישראל מאוישים ע"י נשים, רק 5.4% מכלל ראשי הרשויות בישראל הן נשים, ישנה רק 20% נוכחות נשית בדירקטוריונים, נשים מרוויחות 34% פחות מגברים וישראל עדיין ממוקמת במקום הרביעי מהסוף בין מדינות ה- OECD בפערי שכר.

חנה רדו ויצחק בורבא יוזמי התוכנית 'נשים בראש'. יחצ, אתר רשמי
חנה רדו ויצחק בורבא יוזמי התוכנית 'נשים בראש'/אתר רשמי, יחצ

יצחק בורבא, יו"ר איגוד התאגידים העירוניים: "נשים בראש זה סטארט אפ - מי שמכיר אותי יודע שאני מיישם את זה ביום יום וחולם על יריית הפתיחה הזו שאנו משיקים כאן כבר שנים. אנחנו נפגשים עם זה כל יום, לצערי הרב לא הצלחנו עד כה כי יש 10% נשים מנכ"ליות ו90% גברים והתוכנית הזו תשנה את זה. אנחנו באיגוד התאגידים מתחילים פרויקט משותף שיעשה שינוי בחברה הישראלית. בכל התוכניות שאני מקדם אני מסתכל על עתיד הילדות והנכדות שלי ואחריותנו לסלול להן את הדרך".

חנה רדו, מייסדת ונשיאת סופרסונס וקבוצת תשעשרה: "משימת חיי היא לקדם שוויון מגדרי בנקודות השפעה ולקדם תעסוקה איכותית בפריפריה. אנחנו המיעוט הכי גדול בעולם - וגם בנקודות השפעה אנחנו מיעוט. בעולם העסקי והציבורי. בת"א 125 יש רק 5 מנכ"ליות, באיגוד התאגידים, מתוך 600 תאגידים יש רק 60 מנכ"ליות. זה לא הגיוני. מצאנו באיגוד שותף אדיר - מהיר - ופרקטי ובעוד חודש נתחיל את המחזור הראשון בתכנית המשותפת שלנו לקידום נשים בכירות ברשויות ובתאגידים - "בכירות בראש - בי"ס למנכ"ליות העתיד של איגוד התאגידים העירוניים".

  • עוד באותו נושא:
  • נשים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully