וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כבוד לשדרות: מצטיינת מחוז דרום לפרס החינוך

עודכן לאחרונה: 11.12.2022 / 10:59

הישג גדול לעיר שדרות: משרד החינוך בישר לעירייה כי היא זוכת פרס החינוך של מחוז דרום במשרד החינוך לשנת תשפ"ג ומועמדת לפרס החינוך הארצי. דוידי: "הזכייה הזו והנתונים המדהימים מעידים על עבודה משותפת שלנו עם מוסדות החינוך בעיר".

ראש העירר שדרות וילדי העיר. צילום:עיריית שדרות, אתר רשמי
ראש העירר שדרות וילדי העיר/אתר רשמי, צילום:עיריית שדרות

ההשקעה הרבה בתחום החינוך בשדרות, בתוכניות ובתהליכים הלימודיים של ה-SEl (למידה רגשית-חברתית), קוד וסייבר, מחוננים ומצטיינים, אקלים חינוכי ולצד כל זאת בינוי ופיתוח מוסדות החינוך, מספרים את ההשקעה האדירה של עיריית שדרות לאור חזונו של ראש העיר, אלון דוידי, והשבוע קצרו את פירות העמל, בשדרות התבשרו על זכייה בפרס החינוך המחוזי, וזאת עם המתנה בדרך לגמר בפרס החינוך הארצי.

בפני ועדת פרס החינוך המחוזי בהשתתפות מפקחי המחוז ונציגי ציבור, הוצגו נתוני עבודת אגף החינוך, ובסוף השבוע שעבר יצאה ההודעה הרשמית על הזכייה. "חברי ועדת פרס החינוך המחוזי התרשמו מן העשייה הברוכה בתחום החינוך בעיר", נכתב בהודעה שיצאה מלשכת מנהל המחוז, רם זהבי, וכן "קבלו את הערכתנו הרבה על העשייה החינוכית, יישר כח והמשך עשייה פורייה".

החינוך בשדרות נמצא בראש סדר העדיפויות העירוני והקצאת המשאבים והדחיפה הבלתי פוסקת של מערכת החינוך העירונית יוצרת הובלה תמידית בתחומי חדשנות חינוכית, פיתוח מיומנויות ובתוכניות מצוינות פורצות דרך. זאת במטרה להמשיך ולקדם כל העת מוביליות חברתית ורצף חינוכי מלידה לבגרות בתחום הלימודי, הרגשי, החברתי והערכי שמשתלב במרחב הלמידה הקיים. כך גם נותנים לילדים אפיקי תעסוקה מכובדים וביטחון כלכלי עתידי ומציידת אותם בכלים והזדמנויות להצלחה, במטרה שכל תלמידה ותלמיד יוכלו להגשים את החלומות שלהם בדרך שבה הם בוחרים.

כבוד לשדרות: מצטיינת מחוז דרום לפרס החינוך. צילום: עיריית שדרות, אתר רשמי
כבוד לשדרות: מצטיינת מחוז דרום לפרס החינוך/אתר רשמי, צילום: עיריית שדרות

ראש עיריית שדרות, אלון דוידי: "אני שמח, נרגש ובעיקר גאה בכם תלמידי ותלמידות שדרות, ההורים היקרים, הזכייה הזו והנתונים המדהימים מעידים על עבודה משותפת שלנו עם מוסדות החינוך בעיר, בהקצאת משאבים, תקציבים רבים לטובת הגברת שעות הלימודים וכמובן עבודת הקודש המקצועית כל צוותי ההוראה בעיר יחד עם המנהלים וצוות אגף החינוך בעיר. כל ילד בשדרות הוא עולם ומלואו, עולם מופלא ומדהים ואנו נמשיך ללוות אותם, לדחוף אותם למצוינות ולקדם אותם להצלחה".

מנהל מחוז דרום במשרד החינוך רם זהבי: "הרשויות המומלצות הוכיחו עשייה, השקעה ומאמץ בקידום תוכניות חינוכית ופעילות חינוכית, טיפוח ערכים חברתיים מעצבים, קידום מעורבות חברתית בקהילה, חיזוק החוסן הרגשי ותחושת השייכות, יצירת רצף חינוכי, קידום תהליכי למידה וצבירת הישגים. בהצלחה בוועדה הארצית".

מ"מ ראש העיר ומחזיק תיק החינוך, אלעד קלימי: "ההשקעה התמידית במערכת החינוך העירונית מביאה להישגים חשובים. הזכייה בפרס המחוזי, מבטאת את העשייה החינוכית מעוררת ההשראה של הצוות החינוכי, המורים והמורות שבעשייתם הברוכה ובעבודת הקודש שלהם מגשימים את החזון החינוכי העירוני. תודה גדולה לראש העיר אלון דוידי על ההשקעה האדירה בחינוך ועל הדחיפה והמשאבים להגשמת חזון החינוך העירוני, תודה לכלל הצוותים החינוכיים בעיר ולצוות אגף החינוך על ההתמדה, בלעדיכם זה לא היה קורה"

  • עוד באותו נושא:
  • שדרות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully