וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יעקב אטרקצ'י מנכ"ל אאורה בוועידת החדשנות של מרכז השלטון המקומי - "יש בישראל 200 אלף זוגות שאין להם דירה"

עודכן לאחרונה: 8.12.2022 / 8:33

יעקב אטרקצ'י בראיון באולפן וואלה! "זוגות צעירים מוטרדים מעליית מחירי הדירות. הם חיכו, התפתו לכל ההגרלות הפופוליסטיות שהממשלה עשתה. מה קרה ל-90% שלא זכו בהגרלה?"

יעקב אטרקצ'י בוועידת החדשנות של השלטון המקומי/אולפן וואלה!

בראיון באולפן וואלה! בוועידת החדשנות של מרכז השלטון המקומי MUNIEXPO 2022 אמר אטרקצ'י - "אף קבלן או יזם לא תקוע עם דירות. הריבית מצננת את השוק ובעיקר את המשקיעים. מי שזקוק דירה למגורים - יקנה דירה. נכון שרוב הזוגות הצעירים לא יכולים לקנות דירה, אבל לא כולם צריכים לגור בתל אביב. באוקטובר-נובמבר מחירי הדירות עלו, וקצב מכירת הדירות נמשך כרגיל. המחירים עולים כי יש מחסור.
יש בארץ 200 אלף זוגות שאין להם דירה, והם מוטרדים מעליית מחירי הדירות. הם חיכו, התפתו לכל ההגרלות הפופוליסטיות שהממשלה עשתה. מה קרה ל-90% שלא זכו בהגרלה? בזמן הזה הייתה עלייה של 20%, ובגלל ההגרלות מחיר הקרקע עלה. מי גם אומר שמי שזה בהגרלות היה צריך לזכות? המדינה סבסדה אנשים בעלי הון! הקריטריונים היו שגויים, והיו צריכים עם קצת חמלה חברתית לכוון למי שצריך.

עליית הריבית לא נבעה מפעילות הממשלה, היא תופעה עולמית, ועולה כי היא עולה בעולם. אבל הממשלה אחראית. עליית הריבית לא תמשך לנצח, ב-2024 זה אמור להיעצר, כי אחרת נגיע למיתון. אם ב-2023 לא נטפל בהיצע של הדירות הזמינות, בשנה שאחר כך תהיה עליה אסטרונומית"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully