וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות גל הפשיעה בפתח תקווה: המועמדת לראשות העיר פנתה לשר לביטחון פנים

30.11.2022 / 13:10

בעקבות העלייה במצב הפשיעה בפתח תקווה, פנתה עו"ד אורנה דוידאי לאיתמר בן גביר שהשיב לה - "נושא ביטחון תושבי העיר פתח תקווה נוגע לליבי ואטפל בו באופן נחרץ"

גל אירועי הפשיעה לא פוסח גם על העיר פתח תקווה, המועמדת לראשות העיר, עו"ד אורנה דוידאי, טוענת שהמצב יצא משליטה והחליטה לפנות לשר לבטחון הפנים המיועד, איתמר בן גביר. שהגיב לה, "מקרי הפשיעה המתוארים במכתבך אינם מקובלים. בעז"ה בתפקידי כשר לביטחון לאומי אפעל להבטיח את ביטחון תושבי מדינת ישראל כולה הסובלים מגל הפשיעה שאת מתארת במכתבך. כמו כן, נושא ביטחון תושבי העיר פתח תקווה נוגע לליבי ואטפל בו באופן נחרץ".

מתוך מכתבה של עו"ד דוידאי - "בשנים האחרונות העיר פ"ת סובלת מגל פשיעה חסר תקדים שרק הולך ומחריף. העיר פ"ת הינה העיר הרביעית או החמישית בגודלה בישראל ומספר התושבים בעיר בעשור האחרון גדל בעשרות אחוזים והמגמה נמשכת. קצב גידול האוכלוסייה בעיר אל מול כמות השיטור, אינו עומד בקנה אחד עם הצורך המיידי והדחוף כדי להבטיח את ביטחון התושבים.

גל הפשיעה החמור שחווה העיר ותושביה כולל גידול קיצוני במכת הפשיעה על כל רבדיה. ניסיונות חיסול בשכונות מגורים, הטלת רימונים בבתים, ניסיונות רצח לאור יום, מעשי שוד בעסקים בעיר, יריות , מקרי אונס מזעזעים, אלימות וגידול משמעותי במכת הפריצות לבתים וגניבת כלי רכב בעיר. נתוני הפשיעה בעיר כה חמורים עד כדי סכנה ממשית לשלום התושבים הבלתי מעורבים בעקבות המקרים האחרונים. הכתובת חקוקה על הקיר וזה רק עניין של זמן שתושבי העיר הבלתי מעורבים ישלמו מחיר אישי כפי שכבר ראינו לצערנו בעבר.

עו"ד אורנה דוידאי -  "בשנים האחרונות העיר פ"ת סובלת מגל פשיעה חסר תקדים שרק הולך ומחריף". צילום: סאלי פרג', אתר רשמי
עו"ד אורנה דוידאי - "בשנים האחרונות העיר פ"ת סובלת מגל פשיעה חסר תקדים שרק הולך ומחריף"/אתר רשמי, צילום: סאלי פרג'

"המערב הפרוע" אינו בא לידי ביטוי רק בנגב. אני קוראת במכתבי זה לנטרל כל שיקול פוליטי בהבטחות טרום בחירות ולתת מענה גם לערים כמו פ"ת שסובלות כאמור מגל פשיעה חמור וחסר תקדים בכל קנה מידה ארצי. בנובמבר 2023 מתקיימות הבחירות לרשויות המקומיות. לאור הכרזתי כי אתמודד בבחירות על ראשות העיר , אני משוכנעת שנדע לשתף פעולה יחד "על מלא"!! עד אז ובשל אוזלת ידה של העירייה והעומד בראשה שמוכיחה חוסר שתוף פעולה מוחלט עם גורמי הממשל בנושא וחוסר יכולת להתמודד עם מכת הפשיעה הקשה, מדאיגה נוכח העליה המתמשכת בנתונים הקשים.

הוכח כי שתוף פעולה בין המשרד לביטחון פנים והרשות העירונית מביא למיגור הפשיעה. אני דורשת שמיד עם כניסתך לתפקיד , נושא ביטחון תושבי העיר פ"ת יעמוד לנגד עיניך בתיעדוף , תקצוב ומטרה משותפת להגן על ביטחון התושבים. העיר סובלת ממחסור בניידות שיטור, כח אדם משטרתי ויחידות מיוחדות שמתמחות בפשיעה ומודיעין. רבים מתושבי העיר בחרו במפלגתכם בבחירות האחרונות ואני פונה בשמם ובשם כל תושבי העיר לשלב כוחות ופעול באופן מיידי ובלתי מתפשר, בכל העוצמה והנחישות ומיגור הפשיעה בעיר".

זירת הרצח בפתח תקווה 7 ביוני 2021. איחוד הצלה
זירת הרצח בפתח תקווה 7 ביוני 2021/איחוד הצלה

מעיריית פתח תקוה נמסר - "העירייה פועלת בשנים האחרונות בשת"פ הדוק עם משטרת פתח תקוה ובכלל זה מידי יום מתבצעים פעילויות מנע ותפיסה רבים. הטיפול באירוע פשיעה, הינם בהובלת המשטרה ובאחריותם. בכל מקרה, יודגש כי היקף האירועים אינו שונה מערים אחרות וביחס לרובן בפ"ת קיים מענה נרחב ומידי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully