וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

29.11.2022 / 12:19

בפרויקט אאורה בשכונת "נופי בן שמן" יוקמו 11 בניינים במיקום אסטרטגי בין ת"א לירושלים. על הפרק: דירות מפוארות, שטחים פתוחים ונוף ליער בן שמן. מה כולל מפרט הדירות ומה לגבי הסמיכות לעורקי התחבורה המרכזיים? כל הפרטים על אחד הפרויקטים הכי מסקרנים בשנים האחרונות

אאורה בן שמן. יח"צ,
אאורה בן שמן/יח"צ

לא פחות מ-20 אלף משקי בית בישראל נרשמו להגרלה האחרונה של דירות בהנחה בלוד, זאת במסגרת הפרויקט הגדול של משרד הבינוי והשיכון, שיצא לדרך מוקדם יותר השנה. אלא שלמרות הביקוש הגדול לדירות בהנחה בלוד - אחת הערים שרשמו את התנופה הגדולה ביותר בשנים האחרונות - במסגרת "דירה בהנחה" רק 900 משפחות יזכו לגור בעיר, שנמצאת בלב הארץ, ממש בין תל אביב לירושלים.

בעקבות הביקוש הגדול למגורים בלוד, בחברת אאורה, חברת ההתחדשות העירונית הגדולה בישראל, יקימו בקרוב את "אאורה בן שמן" בשכונת "נופי בן שמן" - שכונה חדשה ויוקרתית ובה 11 בניינים מפוארים בני 24-7 קומות, מועדוני דיירים ושטחים פתוחים משותפים.

אאורה בן שמן. יח"צ,
אאורה בן שמן/יח"צ
אאורה בן שמן. יח"צ,
אאורה בן שמן/יח"צ

הבניינים יוקמו בסמיכות לבן שמן, אזור תוסס בלב הארץ שחוזר למרכז המפה בשנים האחרונות. המתחם נמצא על עורקי התחבורה המרכזיים בישראל: הוא גובל בכביש 40 ממערב ובכביש מספר 1 ממזרח ובכביש 443 מצפון. בנוסף, תושבי המתחם ייהנו מגישה מיידית וישירה למחלף בן שמן ומשם לשדה התעופה ולמטרופולין תל אביב, כמו גם לכביש 6. בימים אלו מושלם תכנון כביש 200 שיחבר בין כביש 1 לכביש 431 ויאפשר חיבור לנתיבי איילון. הכביש יקצר את טווחי הנסיעה למטרופולין תל אביב באופן משמעותי.

עיר של ממש

מתמי המגורים של העתיד הם מתחמים חיים ובהם כל מה שצריך על מנת לנהל שגרה מושלמת. פרויקט "אאורה בן שמן" יהפוך בשנים הקרובות לדוגמה והשראה למתחמים שעוד ייבנו בישראל. הבניינים בשכונה יכללו את כל התשתיות שיהפכו אותו לעיר של ממש, וייצרו תחושה של קהילה בקרב התושבים: קריית חינוך מתקדמת, מתחם מסחרי, מרכז בילוי ופנאי ופארק נחלים שיישתרע על 180 דונם ובמרכזו אגם אקולוגי ואמפיתיאטרון. כל אלו יצפו לנוף מרהיב של יער בן שמן, שיחובר לשכונה באמצעות שבילי הלכה ואופניים. תושבי המתחם יהנו מגישה ישירה ברגל, באופניים ובתחבורה ציבורית למתחם התעסוקה הצמוד ובו 2.5 מיליון מטרים רבועיים במגדלי משרדים ומוקדי מסחר, פנאי ובילוי.

עיקר תשומת הלב בעת תכנון ועיצוב הבניינים היו האנשים - הצרכים של זוגות צעירים, הנוחות של משפחות, הבטיחות של הילדים והמקום לגדול ולפרוח כיחידים וכקהילה. במסגרת הפרויקט העירייה תקים את כל המתקנים והתשתיות שיהפכו את המתחם לפנינה של ממש: קרית חינוך חדישה, מעונות יום וגני ילדים, בתי ספר יסודיים ותיכונים, מועדון נוער, מרכז קהילתי, אולם ספורט, בית כנסת ומקווה, שבילי אופניים והליכה, גינות כלבים וכן חנויות לבילוי ופנאי.

מבחר דירות באיכות גבוהה

תכנון הפרויקט הוא תוצאה של שיתוף פעולה פורה של שניים ממשרדי האדריכלים הגדולים והוותיקים בתחום המגורים בישראל: איל אדריכלים, בראשותו של האדריכל דני איל ומשרד האדריכלים גיורא גור.

תמהיל הדירות באאורה בן שמן הוא הבסיס ליצירת קהילה צעירה ודינמית והוא כולל מבחר דירות באיכות גבוהה ובגדלים מגוונים: דירות 3-5 חדרים, דירות גן מדהימות, מיני פנטהאוזים ופנטהאוזים רחבי ידיים עם נוף נפלא. כל דירה מציעה מרחב לכל מהשפחה, סטנדרט גימור גבוה וסגנון מוקפד של בנייה ותשתיות, מפרט עשיר ויוקרתי של מותגים מובילים, לובי מפואר, מועדון דיירים, מרפסות גדולות במיוחד ועוד.

אאורה בן שמן. יח"צ,
אאורה בן שמן/יח"צ
אאורה בן שמן. יח"צ,
אאורה בן שמן/יח"צ

יתרונות נוספים של המתחם

אאורה בן שמן הוא מהבודדים בישראל שיתעדף הולכי רגל, רוכבי אופניים ושימוש בתחבורה ציבורית

הקו החום של הרכבת הקלה יעבור בסמוך למתחם ויתחבר לרשת הרכבת הקלה של גוש דן

קו מטרו 1 יאפשר הגעה לשדה התעופה ולכל המרכזים האקדמיים והתעוסקתיים של גוש דן

תחנת הרכבת הבינעירונית העתידית "גני אביב" הצמודה למתחם תחבר אותו לכל מוקד עירוני בישראל

פרויקט מהיר לעיר, המעניק עדיפות תנועתית לתחבורה ציבורית, יחבר בין המתחם ובין מתחם התחבורה המושלב המוקם בסמיכות אליו

בכל הבניינים יותקנו תשתיות טכנלוגיות מתקדמות לפינוי פסולת ביתית ללא משאיות אשפה וללא מטרדי ריח ורעש

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully