וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שומרים על הטבע: בכפר סבא מוציאים את הכלים החד פעמיים ממוסדות החינוך

עודכן לאחרונה: 27.11.2022 / 11:14

החברה הכלכלית כפר סבא המנהלת ומפעילה את תכנית "אפונים", הודיעה על הוצאת הכלים החד פעמיים מכל בתי הספר בעיר וגני הילדים. שגיא חן, מנכ"ל החברה הכלכלית כפר סבא: "אנו מקווים לראות רשויות מקומיות נוספות מצטרפות למהלך"

החברה הכלכלית כפר סבא המנהלת ומפעילה את תכנית ההסעדה בצהרונים "אפונים", הודיעו על מהלך אסטרטגי להוצאת הכלים החד פעמיים מכל מוסדות החינוך בעיר. מדובר בהחלטה שתיושם בימים הקרובים בכל גני הילדים ובתי הספר בכפר סבא.

כחלק מההחלטה, חולקו לתלמידי בתי הספר תיקים אישיים ייחודיים בהם צלחת, כוס וסכו"ם רב פעמיים ממותגים עבור כל ילד, במטרה שישתמשו בהם באופן חוזר.

החברה הכלכלית כפר סבא דואגת להזנה בריאה וברת קיימא של ילדי הצהרונים, על ידי הפעלת תכנית אפונים המקדמת מזון בריא, לא מעובד ובשימוש כלים רב פעמיים. ההחלטה שהתקבלה היום שלא לאפשר הכנסת כלים חד פעמיים לשטחי בתי הספר והגנים היא המשך ישיר לפרויקט להנחלת אורך חיים בריא ונכון עוד מגילאי הגן.

כלים חד פעמיים. ראובן קסטרו
כלים חד פעמיים/ראובן קסטרו

רפי סער, ראש העיר כפר סבא: כפר סבא מובילה ומקדמת סדר יום ירוק ובריא בעיר בכלל ובמערכת החינוך בפרט ואנו נמשיך לתמוך בתכנית הנפלאה "אפונים" ולהרחיבה ככל שניתן.

שגיא חן, מנכ"ל החברה הכלכלית כפר סבא: "בעקבות ההצלחה של תכנית "אפונים" בעיר במסגרתה הטמענו אוכל בריא בצהרונים ומתוך הבנה כי חינוך מתחיל כבר בגילאים הצעירים, החלטנו להתקדם צעד נוסף לחיים בריאים וברי קיימא עבור ילדי העיר. בנוסף להשקעה שלנו באוכל לא מעובד ושימוש רק בכלים רב פעמיים בכל גני הילדים ובתי הספר בכפר סבא, כעת נוציא גם את הכלים הללו מבתי הספר והגנים ואנו מקווים לראות רשויות מקומיות נוספות אשר תצטרפנה ותהיינה שותפות למהלך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully