וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

3,000 בתי עסק מהפריפריה יזכו לתמיכה של 45 מיליון ש"ח להקמת אתרי אונליין

עודכן לאחרונה: 23.11.2022 / 11:48

מכרז ענק של 45 מיליון ש"ח עבור חיזוק ותמיכה ב- 3,000 בעלי עסקים קטנים ובינוניים מהפריפריה להקמת חנויות e-commerce. הזוכה במכרז קבוצת KCS בבעלות קובי חדד

המשרד לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל יעניק למעל 3,000 בעלי עסקים קטנים בפריפריה תמיכה בהיקף כולל של 45 מיליון ש"ח להקמה, תפעול ופרסום חנויות e-commerce למכירה און ליין.

תמיכת המשרד לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל תעניק לבעלי העסקים אתר אינטרנט מקוון, שירותי מכירה מרחוק, סליקה, אבטחת מידע, חיבור למשלוחים, ניהול מלאי, עיצוב, ניהול לקוחות, דפי נחיתה, הזמנות חיבור פתרונות שיווק ופרסום לרבות Google, Instagram Facebook, TikTok, חיבור לאתרי השוואת מכירות וחיבור לדיוור אלקטרוני ומסרונים שיווקיים כשההקמה והתפעול של החנויות יעשה על ידי קבוצת KCS.

השר לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל עודד פורר ומנכ״ל המשרד לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל אילן שוחט. יחצ, אתר רשמי
השר לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל עודד פורר ומנכ״ל המשרד לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל אילן שוחט/אתר רשמי, יחצ

השירות שיקבלו העסקים בפריפריה על ידי המשרד לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל יתמוך במגזרים רבים, לרבות חנויות "שומרות שבת וחגים", מכירה בעברית, ערבית, אנגלית ורוסית. כמו כן, אפשרות למכירה של קורסים דיגיטליים, מנויים חודשיים, זימון וניהול תורים ושלל יכולות מתקדמות נוספות. בנוסף, בעלי העסקים יקבלו חבילת מימון קמפיינים אטרקטיבית שתסייע בשיווק האתר ובקידומו.

ההקמה והתפעול של החנויות יעשה על ידי קבוצת KCS בבעלותו של איש הטכנולוגיה קובי חדד, שזכתה במכרז שפרסם המשרד לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל, לפני מספר חודשים, להקמת אלפי החנויות המקוונות.

קובי חדד מנכ״ל ובעלים של קבוצת KCS: "שמחים לקחת חלק בהגשמת החזון הלאומי לצמצום הפערים בין הפריפריה למרכז". באדיבות המצולמים
קובי חדד מנכ״ל ובעלים של קבוצת KCS: "שמחים לקחת חלק בהגשמת החזון הלאומי לצמצום הפערים בין הפריפריה למרכז"/באדיבות המצולמים

עודד פורר, השר לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל: "הקמת החנויות המקוונות תחזק בעלי עסקים בפריפריה החברתית, בנגב ובגליל, תעודד יזמות, תחזק את התעסוקה ותסייע לבעלי העסקים בפריפריה להמשיך בפעילות סדירה של מסחר גם בזמנים, בהם קיימות הגבלות בהפעלת המסחר בשל מצבי חירום ביטחוניים או בריאותיים כגון משבר הקורונה. אין ספק שהחנות המקוונות יסייעו להרחבת היקף החשיפה של עסקים בפריפריה מעבר לגבולותיהם הגיאוגרפיים ולמיקומם הפיזי, תגדיל את היקף המכירות, תרחיב את שירותי המסחר וההיצע באמצעות מערך משלוחים. כל זאת תוך במטרה לצמצם פערים בין בעלי עסקים בפריפריה החברתית בנגב ובגליל לבין בעלי עסקים באזורים מבוססים בעלי מדד חברתי כלכלי גבוה יותר"

אילן שוחט, מנכ"ל המשרד לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל: "עלות הקמת חנות מקוונת לעסקים נאמדת באלפי שקלים. בעידן של היום, בו הכל נעשה באמצעות האינטרנט, קיימת חשיבות רבה עבור עסקים לעבוד באופן מקוון. על אף שחנות דיגיטלית לעסקים היא מוצר בסיסי לקיום מערך שירות ומכירה, עבור עסקים רבים בפריפריה מדובר על הוצאה גבוהה מאוד. מהלך זה יחזק את היקפי המכירה של עסקים קטנים ובינוניים במאות אחוזים וייסע במעט גם לענף התיירות הנכנסת שנמצא כיום בתקופה קשה בעקבות משבר נגיף קורונה".

קובי חדד מנכ"ל ובעלים של קבוצת KCS: "אנו שמחים ונרגשים על הזכיה במכרז ועל הבחירה בנו להובלת המהלך החשוב והמבורך הזה, שמחבר אלפי עסקים בפריפריה החברתית והגאוגרפית לזירה הדיגיטלית, אשר תחשוף את פעילותם העסקית לכל חלקי הארץ. בעידן הנוכחי, נוכחות דיגיטלית הופכת למשמעותית יותר ויותר להצלחת עסקים באופן כללי, כל שכן, עבור עסקים שאינם ממוקמים במרכז הארץ. אנו שמחים לקחת חלק בהגשמת החזון הלאומי לצמצום הפערים בין הפריפריה למרכז, זהו אינטרס משותף, בו כולם יוצאים מורווחים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully