וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בת ים עולה לגובה: מגדל בן 32 קומות בעיצובו של אדריכל העל אילן פיבקו

עודכן לאחרונה: 14.11.2022 / 11:16

אאורה משיקה בבת ים מגדל יוקרה, אייקון עיצובי ייחודי ואקסקלוסיבי בן 32 קומות בשיתופו ובעיצובו של אדריכל העל אילן פיבקו. במסגרת הבנייה ייהרסו 23 דירות וייבנה מגדל יוקרתי בן 32 קומות עם 120 דירות מיוחדות

חברת אאורה מודיעה הבוקר (ב') על תחילת שיווק של פרויקט התחדשות עירונית אאורה פיבקו בת ים. מגדל בשותפות אאורה (80%) והאדריכל אילן פיבקו (20%), מהאדריכלים המובילים והבולטים בישראל.

המגדל ממוקם בשד' העצמאות בבת ים במרחק של כ- 200 מטר מהים ובקרבה לצירי תחבורה ראשיים וביניהם קו המטרו העתידי. במסגרת הבנייה של המתחם ייהרסו 23 דירות וייבנו 120 דירות במקומן, במגדל מפואר בן 32 קומות מעל חניון תת קרקעי, שטחי מסחר ושטחים לצרכי הציבור. המגדל, בצורתו המיוחדת יהווה אייקון יוצא דופן בנוף הישראלי בכלל ובנוף העיר בת ים בפרט.

יעקב אטרקצ'י, בעלים ומנכ"ל אאורה: "מדובר במגדל יוקרה שיעמיד בבת ים אייקון אדריכלי ויביא את העיר לשיאים חדשים בתחום הנדל"ן". הדמייה:  the Craft TLV, אתר רשמי
יעקב אטרקצ'י, בעלים ומנכ"ל אאורה: "מדובר במגדל יוקרה שיעמיד בבת ים אייקון אדריכלי ויביא את העיר לשיאים חדשים בתחום הנדל"ן"/אתר רשמי, הדמייה: the Craft TLV

תמהיל הדירות באאורה פיבקו כולל מבחר דירות באיכות גבוהה ובגדלים מגוונים: דירות בנות 2,3,4,5, ו-6 חדרים, מיני פנטהאוזים ופנטאוז גדול בקומה העליונה. הדירות גדולות ומעוצבות אדריכלית, כל דירה בעלת אופי אחר, דירות מרווחות עם מרפסות גדולות המשקיפות לחוף הים, הנמצא כ- 200 מטרים מהמגדל.

מחיר השיווק בפריסייל:
דירת 2 חדרים - החל מ- 1,990 מ' ₪
דירת 3 חדרים החל מ- - 2,590 מ' ש"ח
דירות 4 חדרים - החל מ- 3,470 מ' ₪.

למגדל היתר מלא ותב"ע מאושרת בתוקף. כמו כן לפרויקט הסכם ליווי חתום עם בנק ירושלים בע"מ ומנורה מבטחים ביטוח בע"מ. ההכנסות ממכירת יחידות הדיור בפרויקט צפויות להסתכם לסך של כ -310 מיליוני ש"ח, והרווח הגולמי צפוי להסתכם לכ-69 מיליוני ש"ח.

בעלים ומנכ"ל אאורה יעקב אטרקצ'י. יח"צ,
בעלים ומנכ"ל אאורה יעקב אטרקצ'י/יח"צ

יעקב אטרקצ'י, בעלים ומנכ"ל אאורה מחדשים את ישראל: "בחרנו לשתף פעולה עם אדריכל העל אילן פיבקו, מתוך ידיעה שמדובר בפרויקט יוקרה שיביא את העיר בת ים לשיאים חדשים בתחום הנדל"ן. אילן פיבקו, באייקון שתכנן, נותן זווית מעניינת וחדשנית לבת ים, כל פרויקט לו הוא שותף, הייחודיות של התכנון המיוחד שלו באה לידי ביטוי. מדובר באייקון ורמת מגורים שטרם נראו בבת ים. המגדל, המיקום של המגדל, הקרבה לים במרחק הליכה של מספר דקות, והאדריכלות ברמה הגבוהה עם נוף מדהים מכל קומה - יביאו לבניית בניין יוקרתי ואיכותי, יוצא דופן בחוויית המגורים שלו, בסביבה המתפתחת של בת ים".

אדריכל אילן פיבקו: "אני מאמין שהמגדל חייב לייצר דיאלוג עם הסביבה מצד אחד ולתת תחושת מרחב ואויר למתגורר בה - מהצד השני. התערובת הזאת של בניין, שאני מאמין שיהפוך לאייקון בגלל צורתו הייחודית, גובהו והדירות המיוחדות במינן השקופות לים והפונות לים מכל חדר וכל זה בתוך אנרגיה אורבנית- ייצרו לייפסטייל משל עצמם.אני בטוח שהשותפות עם אאורה תביא לקידום מהיר של ביצוע ההתחדשות העירונית בבת ים. אני מאמין בפרויקט הזה בכל ליבי ורואה בו, כמו בכל פרויקט שאני מתכנן, את החזון שלי ליצירת סביבה אדריכלית מעניינת המספרת סיפור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully