וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטודנטים מהמכון הטכנולוגי בחולון פיתחו מערכת ניווט לכבדי ראייה

עודכן לאחרונה: 9.11.2022 / 11:51

סטודנטים לתואר ראשון בטכנולוגיות למידה בHIT מכון טכנולוגי חולון יציגו את מיטב הפיתוחים הטכנולוגיים אשר פיתחו במסגרת פרויקטי גמר בתערוכת הבוגרים. מטכנולוגיה שמשפרת כישורי נאום ועד מערכת ניווט לכבדי ראייה בתוך הקמפוס

זוג הסטודנטים רותם פרידמן ועדי גולדשטיין החליטו לפתח מערכת לניווט בקמפוס עבור עיוורים וכבדי ראייה. הפרויקט פותח בשיתוף עם המרכז הישראלי לכלבי נחייה ונועד להנגיש את מרחב הקמפוס עבור אוכלוסייה זו תוך עידוד ניווט באופן עצמאי ובטוח. אל המרכז מגיעים לקויי ראייה ועיוורים לתקופה של כשלושה חודשים, במסגרתם עוברים קורס הכשרה לעבודה עם כלבי נחייה ומנהלים לוח זמנים ייחודי בליווי של מדריכים.

בשעות הפנאי, אותם משתתפי הקורס חשים חוסר ביטחון ומוגבלים ביכולת לנווט ברחבי הקמפוס אל פינות נוי או אפילו אל חדר השינה שלהם. המערך מיועד לכלל באי הקמפוס בעלי לקות ראיה, בדגש על משתתפי הקורס, כאשר טווח הגילאים הינו רחב ויש צורך בהחזקת טלפון נייד חכם.

מערכת ניווט לכבדי ראייה - פיתוח של סטודנטים מהמכון הטכנולוגי חולון. HIT, אתר רשמי
מערכת ניווט לכבדי ראייה - פיתוח של סטודנטים מהמכון הטכנולוגי חולון/אתר רשמי, HIT

המערך הטכנולוגי שרותם ועדי פיתחו מסייע לעיוורים ולקויי ראייה לנווט באופן עצמאי וכולל עמדה נגישה בעלת חיישן תנועה אשר בזיהוי מפעיל סאונד להכרזה והכוונה של המשתמש בעמדה. בהגעה אל העמדה, על המשתמש להניח את הטלפון הנייד על גבי אזור מסומן באמצעי מישושי לצורך סריקת מדבקות NFC אשר תנגן קטע קולי שיסביר היכן המשתמש נמצא במרחב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully