וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חולדאי נכנע ללחץ הציבורי: החל מבצע אכיפה נגד קורקינטים בתל אביב

עודכן לאחרונה: 9.11.2022 / 11:41

קצת מאוחר מדי - עיריית תל אביב יפו מנסה להחזיר את האכיפה, מבצע אכיפה יצא לדרך, בכיכר הבימה יוצבו כלובים בהם קורקינטים ואופניים חשמליים שהוחרמו

שנת הבחירות נותנת את אותתיה - מבצע אכיפה נגד פורעי חוק. דוברות עיריית תל אביב יפו, אתר רשמי
שנת הבחירות נותנת את אותתיה - מבצע אכיפה נגד פורעי חוק/אתר רשמי, דוברות עיריית תל אביב יפו

עיריית תל אביב- יפו עולה שלב נוסף במלחמתה נגד רכיבה בלתי חוקית של רוכבי קורקינטים ואופניים חשמליים במדרכות, בשבילי הליכה להולכי רגל ובשבילי אופניים, בניגוד לחוק, במטרה להחזיר את הביטחון להולכי הרגל ולשמור על בטיחות כל משתמשי הדרך.

לשם כך החל מהשבוע, מסרו מעירית תל אביב יפו, הוכפלו מספר הפקחים האוכפים עבירות של רכיבה אסורה, תוך שילוב של סיירי הסיירת לביטחון עירוני שהוכשרו למשימה. האכיפה מתבצעת באמצעות חלוקת קנסות ותפיסת הכלים והחרמתם.

בנוסף לכך, מאמצי האכיפה ירוכזו בשעות הבוקר בסמוך למוסדות חינוך לשם שמירה על תלמידות ותלמידי בית הספר והוריהם המגיעים למוסדות ולמניעת רכיבה אסורה של קטינים מתחת לגיל 16.

חולדאי נכנע ללחץ הציבורי - "הביטחון של הולכי הרגל הוא במקום הראשון". דוברות עיריית תל אביב יפו, אתר רשמי
חולדאי נכנע ללחץ הציבורי - "הביטחון של הולכי הרגל הוא במקום הראשון"/אתר רשמי, דוברות עיריית תל אביב יפו

ראש עיריית תל אביב-יפו, רון חולדאי: "אנחנו שמחים שהאופניים והקורקינטים הפכו לאלטרנטיבה אמתית לרכב הפרטי ולכלי תחבורה שמישים וזמינים, ושהשימוש בהם רק הולך וגדל. עם זאת, מדרכות העיר נועדו בראש ובראשונה להולכי ולהולכות הרגל והן אינן הפקר. לא ניתן להשלים עם תופעות של נסיעה פרועה ולא חוקית שמסכנת את הולכי הרגל ואת הרוכבים עצמם. הוריתי להכפיל את מספר הפקחים והסיירים שיאכפו רכיבה אסורה של קורקינטים ואופניים חשמליים ברחבי העיר וישימו דגש על מוקדים בהן החיכוך בין משתמשי הדרך מסוכן במיוחד. הביטחון של הולכי הרגל הוא במקום הראשון! ואנו לא נרפה עד שהביטחון האישי יוחזר לכל משתמשי בדרך."

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

כדי להעלות את המודעות לנושא, עיריית תל אביב- יפו תקים החל מהיום מתחם ייעודי בכיכר התרבות,בסמוך להבימה, שבו מתקן לאחסנה של הכלים החשמליים שייתפסו החל מהשבוע בעת ביצוע עבירות תעבורה. המתקן מוקם במקום מרכזי בעיר כדי להדגיש את פעילותה המשמעותית של העירייה ולייצר הרתעה.

נזכיר כי בסמכותה של העירייה לאכוף רכיבה אסורה על המדרכה והחל מלפני כחודשיים גם רכיבה אסורה בשבילי אופניים. כל אכיפה של רכיבה אסורה בכביש היא באחריות משטרת ישראל. הקנס על רכיבה על המדרכה עומד על כ-250 שקלים. בנוסף לכך, תשלום האגרה בעבור שחרור כלי שהוחרם עומד על 252.5 שקלים. יצוין כי שחרור כלים שהוחרמו מקטין (מתחת לגיל 16) יתאפשר על-ידי הורה הקטין בלבד וכי החזרת כלים שנתפסו תתאפשר רק יום למחרת תשלום האגרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully