וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפני החורף: אאורה מסיימת את ההריסה של בניין הקורס בחולון

עודכן לאחרונה: 7.11.2022 / 15:11

אאורה מחדשים את ישראל משלימה הבוקר (ב') את הריסת יתרת הבניין שקרס בשנה שעברה ברחוב סרלין 38 בחולון. המשמעות היא שלאחר השלמת הריסת יתרת הבניין יוכל להתחיל תהליך החפירה והבנייה.

אאורה מסיימת את הפינוי והריסת הבניין שקרס לפני כשנה ברחוב סרלין בחולון - הועדה המקומית אישרה להפקדה את התב"ע שהוגשה ע"י אאורה והעבודות יתקדמו ברצף.

הועדה המקומית אישרה לפני כשבוע להפקדה את התוכנית שהגישה החברה והעבודות צפויות להיות ברצף . כזכור חברת 'אאורה מחדשים את ישראל' נבחרה לפני כחצי שנה על ידי דיירי הבניין לבנות מחדש את הבניין שקרס ברחוב סרלין בחולון. בחודש ספטמבר 2021 פונה בהחלטת המשטרה, כיבוי אש ועיריית חולון הבניין ברחוב סרלין בעיר וזאת בשל ליקויים רבים, סדקים וסכנת קריסה ממשית. מספר שעות לאחר שפונו הדיירים הבניין קרס וחיי אדם ניצלו בנס.

לאחר תהליך מכרזי - נבחרה חברת אאורה על ידי דיירי הבניין לבנות את הבניין החדש שיוקם במקום זה שקרס ו- 100% מהם חתמו על ההסכם מול אאורה.

הבניין הקורס בחולון - חברת אאורה תקים במקומו בניין בן 15 קומות. אאורה, אתר רשמי
הבניין הקורס בחולון - חברת אאורה תקים במקומו בניין בן 15 קומות/אתר רשמי, אאורה

אאורה תבנה במקום בניין מפואר, עמיד בפני רעידות אדמה ונזקים, בן 15 קומות ובו 90 דירות חדשות שיחליפו את 32 הדירות הישנות שקרסו. הדיירים הוותיקים יקבלו בדירות החדשות- מפרטים יוקרתיים, דירה גדולה יותר וכן מרפסת, ממ"ד וחניה צמודה. בנוסף ישודרג האזור הציבורי המשותף של הבניין ובו יתוכנן חדר דיירים ופיתוח סביבתי איכותי.

חברת אאורה התגייסה לסייע לדיירים בשל העובדה כי החברה מאמינה שזוהי המחוייבות הלאומית של כולנו. בסיטואציה מורכבת זו החליטה החברה אף להיתרם למען תושבי הבנין ולסייע להם בתשלומי שכר הדירה במהלך תקופת הבניה ואף לפני כן.

בעלים ומנכ"ל אאורה יעקב אטרקצ'י. יח"צ,
בעלים ומנכ"ל אאורה יעקב אטרקצ'י/יח"צ

בעלים ומנכ"ל אאורה יעקב אטרקצ'י: "אנו שמחים להשלים היום את הריסת הבניין שקרס והיווה סכנה לציבור. לאחר מכן וברצף, בתיאום עם העירייה, נתחיל את החפירה והבנייה כדי שדיירי הבניין שסבלו כל כך הרבה, יקבלו את הדירות הטובות ביותר, בסטנדרט הגבוה ביותר ובמהרה יחזרו מאושרים לדירות חדשות. אנחנו בתהליך מהיר מול העירייה והאינטרס של שני הצדדים הוא לאשר ולהתקדם כמה שיותר מהר. כל הדיירים חתמו מולנו על ההסכם ואנחנו מודים להם על האמון ועל הזכות. לקחנו את הפרויקט הזה, כחברת ההתחדשות העירונית המובילה בישראל מתוך אמונה שזו המחויבות שלנו למרות שהפרויקט עם רווחיות נמוכה משמעותית מהמקובל. לצערי, רק כשהבניין קרס עלתה המודעות הציבורית לבניינים במצב רעוע ולנושא הבטיחות בבנייה הישנה. יש אלפים רבים של בניינים כאלה בישראל. צריך לעשות מעשה ולחדש את ישראל"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully