וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המופע האור קולי הגדול בישראל הגיע לפארק הלאומי

עודכן לאחרונה: 30.10.2022 / 12:10

חגיגות ה-100 שנים לעיר רמת גן החלו עם פעילות חינמית לכל המשפחה בפארק הלאומי עם הופעות חיות, דוכני אוכל ומייצג אור קולי ענק ויוצא דופן הכולל מאות פנסים וכדורי אור שמציגים את התפתחות העיר והמדינה על גבי המבנה העגול בלב האגם

לרגל חגיגות ה-100 לעיר רמת גן הקימה העירייה מייצג אור קולי תלת מימדי הגדול בישראל הכולל מאות כדורי אור שפוזרו ברחבי האגם , מאות פנסי תאורה משלימה ומיצג וידאו ארט ענק על גבי שלוש קומות המבנה שנמצא בלב האגם. הפעילות פתוחה לקהל הרחב ללא עלות. הפעילות שמתקיימת מידי ערב עד ה-1.11 כוללת גם נסיעות בכורה ברכבת החדשה בפארק, דוכני אוכל והופעות של אומנים מקומיים.

המייצג הענק שהוקם על ידי חברת טרגט אלקטרה, מגולל את סיפורה של רמת גן והמדינה בשנים הראשונות, אירועים בלתי נשכחים ורגעים וקולות מהקמת העיר והמדינה.

המייצג יוקרן מידי ערב עד יום שלישי ה-1.11 בכל חצי שעה עגולה החל מהשעה 19:00.

חגיגות 100 שנה לרמת גן - מופע אור קולי בפארק לאומי/אלירן אביטל

כרמל שאמה, ראש עיריית רמת גן: אני נרגש להיות ראש העיר בעת המיוחדת הזו של חגיגות המאה לעיר ולפתוח את האירועים במיצג אור ייחודי ומרשים לכל המשפחה. המיצג מתאר את רמת גן המופלאה שלנו, ההיסטוריה שלה שהפכה אותה לעיר החזקה והמובילה שהיא היום, לצד הצצה לעתיד של העיר שיהיה מבטיח עוד יותר. אני גאה בעיר רמת גן שנמצאת בתנופת צמיחה ושגשוג ומתקדמת בכל היבט, וזו גם הזדמנות מצויינת לחגוג זאת. מוזמנים לפארק הלאומי בהמוניכם לראות ולהנות.

  • עוד באותו נושא:
  • רמת גן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully