וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פופ אפ סביבתי הגיע לדרום

עודכן לאחרונה: 30.10.2022 / 11:50

מרכז המבקרים מהמתקדמים והחדשניים בעולם למיחזור פסולת אלקטרונית וסוללות - מ.א.י פקטורי, הגיע לאילת וחבל אילות, כחלק מהפנינג לעידוד המיחזור

עיריית אילת, מועצה אזורית חבל אילות ותאגיד מ.א.י למיחזור פסולת אלקטרונית פועלים יחד ליצירת שינוי חברתי-סביבתי ביחס לפסולת הכי מזהמת - פסולת אלקטרונית. במסגרת שיתוף הפעולה הוצבו מרכזי מיחזור עירוניים חדשים לפסולת אלקטרונית וסוללות ברחבי העיר. מיקומי נקודות האיסוף, וכן מידע מפורט בנושא ניתן למצוא באתרי הרשויות ובאתר תאגיד מ.א.י

בכל שנה מייצרים אזרחי ישראל כ-160,000,000 ק"ג של פסולת אלקטרונית. וכך, למרות שהפסולת האלקטרונית הינה רק כ-3% מכלל הפסולת, בפועל היא מהווה כ-70% מתכולתה הרעילה, המזיקה מאוד לבריאות התושבים, כאשר כל תושב בארץ מייצר כ-17 ק"ג פסולת אלקטרונית בכל שנה. היא עשויה מחומרים מזהמים ביותר כגון עופרת וכספית, שעלולים לגרום למחלות במערכות העצבים והנשימה. כיום, מרבית הפסולת עדיין אינה מגיעה למחזור. בישראל נשרפת כמות עצומה של פסולת אלקטרונית רעילה, המזהמת את האדמה, את מקורות המים וגם את האוויר, ופוגעת כאמור בבריאות התושבים.

מ.א.י פקטורי הגיע  לאילת. צילום - תאגיד מ.א.י, אתר רשמי
מ.א.י פקטורי הגיע לאילת/אתר רשמי, צילום - תאגיד מ.א.י

אמנון שחרור ודן הלמן, מנכ"לים משותפים בתאגיד מ.א.י למיחזור פסולת אלקטרונית: "הילדים של היום הם דור העתיד. בשביל איכות החיים שלהם, מוטלת על כולנו החובה למחזר ולשמור על כדור הארץ". בזכות ההיענות של תושבי אילת וחבל אילות, מוחזרו עד היום טונות רבים של פסולת אלקטרונית, ואנו קוראים לתושבים להמשיך ולהוביל במיחזור ולשמור על הסביבה".

אסף אדמון, מנהל היחידה האזורית לאיכות הסביבה אילת - חבל אילות: "עיריית אילת והמועצה האזורית חבל אילות משקיעות משאבים רבים בכל הקשור להגברת המודעות לעידוד המיחזור באילת ובמועצה, ומברכות על קיום פעילויות חווייתיות מהנות ויחודיות למשפחות ולדור הצעיר, כדוגמת הפעילויות שהתקיימו השבוע".

דר' חנן גינת, ראש המועצה האזורית חבל אילות והדס שפירא מנכ"לית המועצה: "המועצה מקדמת ומעודדת מיחזור בדרכים שונות ומברכת על כל הזדמנות לקדם הסברה ולשפר את הידע והאפשרויות למיחזור על ידי התושבים ובסיוע המועצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully