וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברי מועצה בהרצליה טוענים: ראש העיר כינה את חברת האופוזיציה "יותר גרועה מהנאצים"

עודכן לאחרונה: 27.10.2022 / 13:09

שני חברי מועצה מהרצליה טוענים כי ראש העיר התבטא בקיצוניות לעבר חברת מועצה בתום ישיבת תכנון ובנייה, "האישה הזאת גרועה יותר מהנאצים". משה פדלון ראש העיר הרצליה לוואלה! - "לא היו דברים מעולם"

"האישה הזאת גרועה יותר מהנאצים", כך טוענת חברת מועצת העיר דנה אורן-ינאי, כינה אותה ראש עיריית הרצליה משה פדלון . ההתבטאות הקיצונית, לכאורה, נאמרה בסביבתם של עובדי עירייה בכירים וחבר מועצת העיר יריב פישר. בתום ישבת הוועדה לתכנון ובנייה .

מיד לאחר ההתבטאות העלה חבר המועצה יריב פישר פוסט נוקב בפייסבוק, שתוקף את ההשוואה הנוראית והאסורה. "'האישה הזאת גרועה מהנאצים'. ככה בלי למצמץ אמר הערב פדלון ביציאה מישיבת המועצה בנוכחות עובדי עירייה המומים, כנגד חברת המועצה דנה אורן ינאי. לפדלון אין גבול, אנחנו רגילים שהאיש מאבד את זה ברגע, יורד לפסים אישיים, רגילים להתלהמות, רגילים שכל ביקורת מיד מלווה באיומים בתביעות אישיות, אבל 'יותר גרועה מהנאצים' זה עוד קו אדום גדול שהאיש הזה, זה שאחראי על חינוך ילדנו, ראש העיר שלנו, עובר".

משה פדלון ראש העיר הרצליה לוואלה! - "לא היו דברים מעולם. כל אמירה אחרת הינה בגדר הוצאת לשון הרע כנגדה ננקוט בהליכים"

ראש עיריית הרצליה משה פדלון עם שחקן בני הרצליה צ'ינאנו אונואקו. אודי ציטיאט
ראש עיריית הרצליה משה פדלון עם שחקן בני הרצליה צ'ינאנו אונואקו/אודי ציטיאט

אתמול בשעות הבוקר הועברה לראש העיר באמצעות עו"ד ערן מרינברג ממשרד מרינברג-בראון מכתב התראה משפטי הקורא לפדלון לחזור בו מהתבטאות ולהתנצל על ההשוואה. במכתבו נאמר כי "אין מקום בשיח הציבורי הישראלי להשוואת אדם כלשהו לנאצי, והשוואה שכזו היא חמורה ומהווה לשון הרע בדרגה החמורה ביותר. יש לפעול למגר את התופעה במסגרתה נעשה שימוש בהשוואה של אנשים החיים בישראל היום לנאצים על מנת להוכיח טיעון במסגרת מחלוקת פוליטית או אחרת. השוואה שכזו לא רק שמהווה פגיעה בלתי מידתית באדם הספציפי, אלא מהווה זילות של השואה ופוגעת בניצוליה".

חברת המועצה דנה אורן-ינאי. תמי שלף, אתר רשמי
חברת המועצה דנה אורן-ינאי/אתר רשמי, תמי שלף

חברת המועצה, דנה אורן-ינאי דורשת מראש העיר במכתב ההתראה לפרסם התנצלות: "אתמול פרסמתי פרסום בגנותה של חברת המועצה הגב' דנה אורן ינאי. דברי נאמרו בפזיזות תוך שימוש בביטוי שאין לו מקום בשיח בישראל, ואני מבקש להתנצל מעומק לב על כך" ולהפיץ את ההתנצלות בכל קבוצות הוואטספ של העיריה וכן בפייסבוק ובאתר העירייה.

  • עוד באותו נושא:
  • הרצליה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully