וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך חלפה לה תהילת עולם: השב"כ החל בפירוק המבצר של בנט ברעננה

עודכן לאחרונה: 27.10.2022 / 11:54

לאחר מאבק בהובלת ראש העיר רעננה, הודיע משרד ראש הממשלה כי העבודות לפירוק האמצעים הביטחוניים שהוקמו בסביבת ביתו של ראש הממשלה לשעבר נפתלי בנט ברעננה, יחלו השבוע.

עיריית רעננה דרשה ממשרד ראש הממשלה לפרק את המחסומים ולהסיר את האמצעים הביטחוניים סביב ביתו של נפתלי בנט ברעננה, וכן נערכו פגישות רבות בשטח בנוכחות בכירי העירייה וראש העיר, ואולם חרף הבטחות חוזרות ונשנות של המשרד לא פונו המחסומים.

נוכח כך, העירייה שיגרה מכתב התראה למשרד ראש הממשלה בטרם פתיחת הליך משפטי ואף פנתה להתערבות משרד הפנים, ובעקבות פעולת העירייה התקבלה ההודעה האמורה של המשרד על פירוק המחסומים הצפוי להחל בימים הקרובים.

החל הפינוי של מבצר בנט ברעננה. דוברות רעננה, אתר רשמי
החל הפינוי של מבצר בנט ברעננה/אתר רשמי, דוברות רעננה

ראש העיר רעננה, חיים ברוידא: "לאחר תקופה ארוכה בה נפגעה משמעותית איכות חייהם של תושבי העיר הגרים באיזור ביתו של ראש הממשלה לשעבר בעיר, ולאחר פעולות רבות שביצענו מול משרד ראש הממשלה ומשרד הפנים בבקשה לפנות לאלתר את אמצעי המיגון אשר נבנו בסמוך לבית, אני שמח על קבלת ההודעה כי בימים הקרובים יחלו עבודות הפינוי של האמצעים הביטחוניים שהוצבו. מדובר בבשורה מבורכת לתושבי השכונה ורחוב ציפמן בפרט, והעירייה תעקוב אחר ביצוע העבודות כדי לוודא את סיומן והסרת כל האמצעים שהוצבו, בכדי שהתושבים יוכלו לחזור לשגרת חייהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully