וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוליטיקה אינה טובה לעסקים

משה יעקובי –ייזם טכנולוגי ואיש עסקים

עודכן לאחרונה: 26.10.2022 / 9:07

הבחירות לכנסת שיתקיימו בעוד ימים אחדים מעלות פעם נוספת את סוגיית שילוב החרדים בשוק העבודה ולעיתים הדיונים הייצריים סביב הנושא רוויים בביטויים של גזענות כלפי הציבור החרדי

כל איש עסקים יגיד לכם שפוליטיקה איננה טובה לעסקים, אנשי עסקים צריכים ללמוד לעבוד עם כל מי שיושב בכנסת או בממשלה ויש לו אינטרסים התואמים את המטרות העסקיות של הפירמה וכי הקיטוב והמחלוקת יוצרים שנאה שאיננה מועילה לאיש.

לא מדובר בוויתור על עקרונות פוליטיים, מדובר על פרגמטיות. המטרה שלנו, כאנשי עסקים, היא לקדם את העסק או המיזם וכל עוד שיש מי שמוכן לסייע מקרב מקבלי החלטות ע"י הקלת רגולציה, ביטול חסמים ואפילו מתן מענקים הרי זה מבורך ומסייע ליזם להתקדם בדרך הקשה והמורכבת ממילא.

כמי שלצד העיסוק בלימוד קודש עוסק גם בכלכלה ועסקים והוביל לא מעט מיזמים כלכליים ואפילו טכנולוגיים אני גאה להגיד כי אני פוגש חרדים במקומות רבים, בין אם בתחום התכנות ובין אם בתחום הכלכלי-יזמותי ובוודאי שכלקוחות בעלי צרכים הדורשים לרוב שירות מקצועי ואיכותי.

הבחירה להטיל רפש במגזר החרדי לא יכולה להיות הגיונית בשום פנים ואופן, וכל איש עסקים המכבד את עצמו (וזה לא משנה עד כמה הוא מאמין) ובמיוחד בימים אלו לא היה מוותר על אותו פלח שוק הן של עובדים מוכשרים ומצוינים ובוודאי שלא היה מוותר על פלח שוק גדול כזה של צרכנים פוטנציאליים.

מוטב כי חרף מערכת הבחירות הייצרית ידעו האנשים שמקבלים מיקרופון ביד לשים לב שיש כאן מדינה, כלכלה וחברה מגוונת אשר ימשיכו להתקיים גם אחרי הבחירות ויפעלו לקדם עסקים מקומיים ובין-לאומיים וכי השותפים שלנו יכולים להגיע מרקע שונה, מעולם ערכים שונה ואת כולם צריך לכבד גם אם דעותינו הפוליטיות שונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully