וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרחב בטוח וספורטיבי: שביל הליכה לנשים הושק בנתניה

עודכן לאחרונה: 25.10.2022 / 17:34

עיריית נתניה הקימה שביל הליכה מיוחד לנשים. היוזמה הגיעה בעקבות מיזם של מועצת הנשים לאפשר לנשים לקיים בנתניה פעילות ספורטיבית במרחב בטוח ומואר

שביל הליכה חדש לנשים נחנך בסוף השבוע האחרון בנתניה, שביל ההליכה מצטרף לשני שבילי הליכה נוספים הקיימים בעיר - בצפון העיר ובדרומה

מדובר ביוזמה משותפת של עיריית נתניה, קידום מעמד האישה ומועצת הנשים לעידוד הליכה ופעילות גופנית, אשר נולדה מתוך רצון ליצור מרחב בטוח בו נשים ירגישו מוגנות כשהן צועדות למען בריאותן, ובכך לעודד נשים ומשפחות לצעוד, תוך חיזוק תחושת הביטחון של נשים במרחב הציבורי, זאת, על ידי הכשרה והגדרה של שבילים כאלה ברחבי העיר.

שביל נשים מיוחד בנתניה. GettyImages
שביל נשים מיוחד בנתניה/GettyImages

יועצת קידום מעמד האישה, אילנה גורן, מספרת: "היוזמה נולדה בעצם בקורס מנהיגות נשים שיזמה העירייה, במסגרתה הנשים ערכו עבודת מחקר ואחת המסקנות היתה שנשים לא עושות מספיק ספורט והליכה ולא מקדמות את בריאותן, כי הן חוששות ללכת לבד בחושך. כך עלה הרעיון להכשיר שבילי הליכה לנשים, ולעודד בריאות לכל המשפחה".

נשים בנתניה מפחדות לעשות הליכה בלילה. נורית מוזס, אתר רשמי
נשים בנתניה מפחדות לעשות הליכה בלילה/אתר רשמי, נורית מוזס

גורן מוסיפה כי נעשתה עבודת הכנה מאומצת בשיתוף אגפי העיריה השונים, "רתמנו להשקה זו גם את קופות החולים, לאומית ומאוחדת, כמו גם האגודה למלחמה בסרטן, מחלקת עיר בריאה, אגף הספורט וכן מחלקת ההתנדבות במנהל הרווחה של העירייה. כולם הקימו דוכני הסברה ותחנות הפעלה שונות במקום בספורטק העירוני בקרית השרון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully