וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראש העיר הרצליה נגד מרב מיכאלי: "נמאס לנו מאזלת היד של משרד התחבורה"

עודכן לאחרונה: 24.10.2022 / 14:16

עיריית הרצליה פתחה ממשק ייעודי לתושבים לדיווח על תקלות ובעיות בתחבורה הציבורית בעיר, אותן היא תעביר במרוכז למשרד התחבורה במטרה להפעיל לחץ על מקבלי ההחלטות

שרת התחבורה ויו"ר העבודה מרב מיכאלי בכנס התאחדות התעשיינים של ישראל.

19 באוקטובר 2022. ראובן קסטרו
שרת התחבורה ויו"ר העבודה מרב מיכאלי בכנס התאחדות התעשיינים של ישראל. 19 באוקטובר 2022/ראובן קסטרו

עיריית הרצליה יוצאת נגד אזלת היד של משרד התחבורה בכל הנוגע למשבר מצב התחבורה הציבורית בארץ. לאור ריבוי התלונות שהגיעו לעירייה מתושבים שמשתמשים בתחבורה הציבורית בעיר, החליטה העירייה לפתוח ממשק ייעודי לדיווח על הבעיות והתקלות שהם נתקלים בהן בשירות התחבורה הציבורית.

העירייה תמפה ותעביר את כל התלונות במרוכז למשרד התחבורה בראשות השרה מרב מיכאלי. וזאת כדי להפעיל לחץ על מקבלי ההחלטות. לכן, העירייה מבקשת מכל מי שנחשף לבעיה, תקלה, איחור, אי הגעה או שירות לקוי בתחבורה הציבורית בעיר, לדווח לה בממשק הייעודי שהיא פתחה.


 

רכבת, נוסעים באוטובוס. ראובן קסטרו, אבשלום ששוני, מעריב, עיבוד תמונה
רכבת, נוסעים באוטובוס/עיבוד תמונה, ראובן קסטרו, אבשלום ששוני, מעריב

ראש עיריית הרצליה, משה פדלון, אמר: "עיריית הרצליה החליטה להרים את הכפפה על מנת לטפל בנושא הכאוב של מצב התחבורה הציבורית. מדובר בבעיה ארצית שמשבשת את איכות החיים של התושבים ולצערי המדינה לא נותנת לעיריות את הסמכות להפעיל תחבורה ציבורית משלהן. לכן אנחנו עושים את כל המאמצים להפעיל לחץ על קובעי המדיניות בממשלה למען שיפור השירות לתושבים. אני קורא לכל ראשי הרשויות בארץ להצטרף למהלך ולהביא יחד את השינוי המיוחל"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully