וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורדים לסיני ביום כיפור? עיריית אילת נערכת למבצע אכיפה עם קנסות וגרירת רכבים

עודכן לאחרונה: 2.10.2022 / 9:00

למעלה מ 20 אלף ישראלים עברו לסיני בראש השנה האחרון ובאילת יצאו למלחמת אכיפה ברכבים אשר חונים ימים ארוכים במקומות אסורים. לקראת יום כיפור נערכים פקחי אילת למבצע אכיפה לגרירת רכבים

אלפי ישראלים יורדים לסיני ומשאירים את הרכבים שלהם ברחבי השכונות באילת, לוקחים מונית למעבר הגבול ותוקעים את העיר. אז לתושבי אילת זה נמאס והעירייה החלה לאכוף חנייה אסורה עם קנסות וגרירת רכבים.

1,861 דו"חות ניתנו בסמוך לחג ראש השנה בגין חניה שלא כחוק. ברובם העוברים לסיני, שחנו בניגוד לתמרורים המורים על איסור חניה לילית לאורך רצועת החוף הדרומית, ברחבות העפר ובשכונות העיר.

יורדים לסיני? הרכב שלכם בסכנה. צילום: דוברות אילת, אתר רשמי
יורדים לסיני? הרכב שלכם בסכנה/אתר רשמי, צילום: דוברות אילת

במקום להחנות את רכביהם בחניה לטווח ארוך, שהכשירה עיריית אילת בעיקר עבורם בשטח הצפוני של שדה התעופה הישן, חנו העוברים לסיני ברחבי העיר ותפסו חניות של תושבי העיר ואורחיה. לצד הקנסות נגררו 67 רכבים שהפריעו לתנועה וחסמו צירים או מעברי חירום. ראוי לציין, כי במהלך החג עברו לסיני למעלה מ 20,000 איש, רובם חנו כחוק.

כזכור כבר בחג פסח האחרון, העמידה העירייה חניון לטווח ארוך בשטח הצפוני של שדה התעופה הישן הכולל כ 2,000 מקומות חניה בעלות של 25₪ ליום. לרשות בעלי הרכבים אף העמידה העירייה מדחן מיוחד בו ניתן לשלם באמצעות כרטיס אשראי.

  • עוד באותו נושא:
  • סיני
  • אילת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully