וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי 20 שנה שהיה תקוע: מתחם הענק טרמינל 6 יוצא לדרך

עודכן לאחרונה: 20.9.2022 / 17:59

טרמינל 6, מרחב התעסוקה והפנאי הגדול ביותר באזור המרכז עם 2 מיליון מ"ר לתעשייה ומסחר צפוי לפעול כבר ב- 2024. קבלו הצצה לדבר הגדול הבא

טרמינל 6 יוצא לדרך - ראשי הערים רמלה, גזר וחבל מודיעין. צילום: גיא להב, אתר רשמי
טרמינל 6 - ראשי הרשויות המקומיות המעורבות משיקים את הפרויקט/אתר רשמי, צילום: גיא להב

הכירו את הדבר הגדול הבא במרכז הארץ. 'טרמניל 6' אשר יכלול למעלה מ-2 מיליון מ"ר לתעשייה ומסחר ויספק כ- 30,000 מקומות עבודה ונבנה מתוך תפיסה הרמונית של שילוב עסקים, קהילה, טבע וסביבה, המאפשרת למבקרים והעובדים בו לקיים אורח חיים בריא.

באירוע השקה שנערך בהיכל התרבות ברמלה, בהשתתפות יזמים, אנשי עסקים, תושבים ושותפים להקמת טרמינל 6, הציגו ראשי הרשויות של גזר, רמלה וחבל מודיעין, את התוכניות להקמת טרמינל 6 שעל פי ההערכות צפוי לפעול כבר ב- 2024.

קרבתו של טרמינל 6 לשדה התעופה בן גוריון (5 דק) והיותו מרחב התעסוקה והפנאי הגדול ביותר באזור המרכז, חייבו את שלושת הרשויות לחשיבה יצירתית וחדשנית שתתאים את המקום לטכנולוגיות עתידיות, תוך כדי הסתכלות על השינויים בשוק העבודה, קיצור זמנים בתעשייה, אורח חיים של העובדים, בנייה מודולרית שתאפשר למרחב להיות רב שימושי- עסקים ביום בילויים בלילה, התאמה לאקלים ושמירה על הסביבה ועוד.

הדמייה טרמינל 6

בוידיאו: טרמיל 6/יחצ

כזכור הקמתו של אזור התעשייה המשותף אושרה כבר לפני 20 שנה, אך הוא לא יצא לפועל בשל חוסר שיתוף פעולה של ראשי הרשויות. ב 4 השנים האחרונות החליטו יחד ראש העיר רמלה מיכאל וידל, ראשת המועצה גזר רותם ידלין וראש מועצה חבל מודיעין שמעון סוסן, לקחת את ההובלה ולהוציא את טרמינל 6 לפועל, מתוך הכרה בחשיבות האדירה שיש לו להיות מקפצה כלכלית משמעותי לאזור המרכז כולו.

ראש עיריית רמלה מיכאל וידל: "טרמינל 6 הוא פרויקט הדגל של העיר רמלה בפרט, ושל אזור השפלה בכלל. הפרויקט הענק צפוי להכניס לקופת העירייה מאות מיליוני שקלים בשנה, שיופנו לטובת התושבים. מדובר על 3,000 דונם של אזורים ירוקים, היי-טק, תחנת רכבת, מסחר ובילוי. הצפי הוא ליצירת כ-30 אלף מקומות תעסוקה חדשים לטובת תושבי רמלה והאזור. בזכות מנהיגות אמיצה, שיתוף-פעולה ואמון הדדיים בין רמלה, מועצה אזורית גזר ומועצת אזורית חבל מודיעין, הצלחנו לקדם ביחד את המיזם, שהיה תקוע במשך שנים. בעזרת השם, נמשיך להוביל את הפרויקט קדימה עד למימושו הסופי."

ראשת מועצה אזורית גזר, רותם ידלין: "טרמינל 6 הוא מרחב של אפשרויות - המרחב הגדול ביותר והמרכזי ביותר בארץ, למעלה מ-2 מיליון מ"ר לתעסוקה ומסחר, סמוך לשדה התעופה, לכביש 6 וכביש 1. טרמינל 6 יבנה עם הפנים למחר, בשילוב חדשנות וטכנולוגיות שיהפכו אותו למרחב של חיים היברדיים במרכז הארץ. טרמינל 6 מתוכנן עם הפנים למחר, בשילוב חדשנות וטכנולוגיות שיהפכו אותו למרחב של חיים היברדיים במרכז הארץ, מרחב אוטונומי, טכנולוגי - הכי עדכני שיש והוא בשורה גדולה לאזור ולתושבים"

ראש מועצה אזורית חבל מודיעין, שמעון סוסן: "שיתוף הפעולה בין שלושת הרשויות מביא בשורה חשובה לכל האזור. טרמינל 6 מהווה דוגמא להישגים שניתן להגיע כאשר ראשי רשויות בוחרים ללכת יחד."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully