וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למען שורדי ושורדות השואה: "גיבורות היופי" 2022

עודכן לאחרונה: 18.9.2022 / 13:57

אירוע "גיבורות היופי" 2022 למען שורדות ושורדי השואה יתקיים השנה בפעם החמישית בכפר סבא. מיזם שהחל בחגיגות ה-70 למדינת ישראל, ביוזמתה של אל"ם במיל' רונית לב

ארוע 'גיבורות היופי' יתקיים ב-19 בספטמבר 2022 בעיר המארחת כפר סבא .בו יוענקו כבוד והוקרה ל-109 שורדות ושורדי השואה מרשויות וממועצות מקומיות ואזוריות בארץ.

יוזמת האירוע היא אל"מ (מיל.) רונית לב, המובילה את המיזם חברתי "מגשימים חלומות קטנים לאנשים גדולים". הרעיון למיזם החל לפני שבע שנים על אדמת פולין, כאשר רונית יצאה למסע במסגרת הצבא. המטרה: לשמח ולהגשים חלום למספר גדול נשים גיבורות ולתת להן הזדמנות ליום אחד לקבל את מלוא תשומת הלב, לשמוח ולהתפנק - לקבל מתנות קטנות, שלא זכו להן בצעירותן בשל הנסיבות ההיסטוריות המוכרות לכולנו בעקבות השואה והתקומה.

אל"מ (מיל.) רונית לב - "זכות גדולה להוביל מיזם מחמם לב ומרגש. לא תארתי לעצמי שארוע חד פעמי - ביום ההולדת ה70 למדינה יהפוך למסורת. מודה לצוות עצום של אנשים שבמסע הזה עימי משמחים ומרגשים שורדי ושורדות שואה. השנה 32 שורדים גיבורים הצטרפו למאות הגיבורות וזה עוד אתגר מחמם לב . המסע לפולין עבורי היה מטלטל אבל - בזכותו יצאתי למסע לשמח את אלו שחיים"

"גיבורות היופי" 2022 למען שורדות ושורדי השואה. יחצ, אתר רשמי
"גיבורות היופי" 2022 למען שורדות ושורדי השואה/אתר רשמי, יחצ
אל"מ (במיל) רונית לב בחיבוק עם שורדת שואה. יחצ, אתר רשמי
אל"מ (במיל) רונית לב בחיבוק עם שורדת שואה/אתר רשמי, יחצ

המיזם שם דגש על הקשר הבין דורי, ולכן משתתפות בו לוחמות בצה"ל. בשנתיים הראשונות השתתפו וליוו את השורדות לוחמות חילוץ והצלה של פיקוד העורף.

‎באירוע משתתפות בהתנדבות גם מספר רב של פורשות צה"ל, שרובן שירותו בצה"ל שנים רבות, בתפקידי מפתח, והשתתפו במסע "עדים במדים". כולן חיות ונושמות את הקשר עם שורדות השואה, תורמות ומתנדבות. ‎"אנחנו מלוות אותן, מעגלי הקשר יישמרו והנשים יזכו לחיבוק חם לא רק באירוע אלא לתקופה ארוכה יותר", אמרה אחת המתנדבות.

השנה, במהלך האירוע ירקדו על הבמה שני זוגות של שורדים. זוג הראשון: יבגני קוזנצוב, וטרן ממלחמת העולם השנייה יבגני קוזנצוב, שורדת שואה לריסה דמידוב. הזוג השני: וטרן מלחמת העולם השנייה מיכאל רוגובוי ובת זוגו, ניצולת שואה מרינה רוגובוי. הזמרת אילנית תופיע באירוע לשמח את הקהל והשורדים.

  • עוד באותו נושא:
  • שואה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully