וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיזם התעסוקה הדיגיטלי המסייעת: מעל עשרת אלפי מבקשי עבודה נרשמו

עודכן לאחרונה: 15.9.2022 / 8:41

בעקבות המחסור האדיר בצוותי חינוך וסייעות בבתי ספר וגני הילדים, נולד מחוץ לקופסא, המיזם הטכנולגי המסייעת, המחבר בין מבקשי עבודה למשרות פנויות במגזר הציבורי. מאז השקתו לפני חודש ימים, מעל עשרת אלפי מבקשי עבודה כבר נרשמו למאגר הארצי

את המחסור הגדול של סייעות בגני ילדים ובצוותי החינוך מרגישים רוב ההורים בישראל, גני ילדים שלא נפתחים כי אין נוכחות של צוות מקצועי או ביטול צהרונים בעקבות מחסור של סייעות, זה כבר חלק מהשגרה. על פי הנתונים, בישראל יש מחסור של 5000 סייעות בצהרונים, החינוך המיוחד ומעונות היום. לצד מחסור של 3000 סייעות לגיל הרך.

מיזם 'המסייעת' מביא בשורה פורצת דרך בהעסקת כח אדם במגזר הציבורי. הפלטפורמה הדיגטלית מאפשרת חיבור מהיר בין הנרשמים שעברו את תנאי הסף הנדרשים לתפקיד ובין הרשויות שזקוקות למילוי מקום לצד אנשי הצוות הקבועים.

שלמה דולנברג, מנכ"ל מרכז השלטון המקומי. צילום: יוד צלמים, אתר רשמי
שלמה דולנברג, מנכ"ל מרכז השלטון המקומי/אתר רשמי, צילום: יוד צלמים

חודש אחרי ההשקה של המסייעת, מדווח שלמה דולברג, מנכ"ל מרכז השלטון המקומי על הצטרפות של עשרת אלפי מבקשי עבודה המעונינים להצטרף למעגל צוותי החינוך בבתי הספר. 38% ממבקשי העבודה הם סטודנטיות המבקשות עבודה חלקית בנוסף ללימודים. הערים המרכזיות, כפר סבא, רעננה, תל אביב, פתח תקווה ונתניה.

לירון דורון לוי - משנה למנכ"ל מרכז השלטון המקומי. צילום - עמית אחבן, אתר רשמי
לירון דורון לוי - משנה למנכ"ל מרכז השלטון המקומי/אתר רשמי, צילום - עמית אחבן

לירון דורון לוי, משנה למנכ"ל מרכז השלטון המקומי ואחת היוזמות של מיזם 'המסייעת': מצוקת כח האדם בחינוך הכריחה אותנו לחשב מסלול מחדש בנוגע להעסקת כח אדם במגזר הציבורי. לצד פלטפורמה טכנולוגית ייחודית פתחנו את אופציית מילוי מקום סייעת בגני הילדים ובצהרונים לסטודנטים, גמלאים וכאלו המבקשים השלמת הכנסה מבלי להתחייב למשרה מלאה בימים ובמקום שנוח להם ובשכר מתגמל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully