וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עשרות ערים בישראל חשופות להתקפות סייבר

עודכן לאחרונה: 14.9.2022 / 16:36

על רקע מתקפות סייבר מצד גורמי טרור, עולה כי עשרות ערים מרכזיות בישראל אינן ערוכות למתקפות סייבר. יו"ר ארגון מנכ"לי הרשויות בישראל: "זה עלול לבוא לפתחנו מבחינת פגיעה בחיי אדם"

דורון מילברג  - מתקפת סייבר על ערים וישובים בישראל היא רק עניין של זמן. צילום- יוד צלמים, אתר רשמי
דורון מילברג - מתקפת סייבר על ערים וישובים בישראל היא רק עניין של זמן/אתר רשמי, צילום- יוד צלמים

מתקפת סייבר על ערים וישובים בישראל היא רק עניין של זמן, חלק גדול ממערכות המיחשוב בערים כלל אינו מאובטח למתקפות סייבר. כל תחום ההגנת הסייבר ברשויות בישראל נופל בין הכסאות וזה רק עניין של זמן שמתקפת סייבר משמעותית תנטרל עיר שלמה בישראל.

על רקע מתקפות הסייבר המרובות באתרים ישראלים קורא יו"ר איגוד המנכ"לים והמזכירים ברשויות המקומיות דורון מילברג מועידת האיגוד המתקיימת באילת, "אני רוצה להדגיש משהו חשוב: אנחנו קצת מזלזלים בהתקפות סייבר אבל אל תחכו לאף אחד. זה עלול לבוא לפתחנו מבחינת פגיעה בחיי אדם!.
חייבים להערך מיד אופרטיבית להתקפות סייבר ברשויות.

אל תחכו, תערכו היום לתקיפה על המערכות שלכם כי אם תהיה תקיפה- הטענות יהיו אלינו. כשתהיה פגיעה בחיי אדם נעמוד למשפט פלילי. לכולנו יש המון עבודה אבל בואו נתעדף את ההגנה על מערכות המחשוב שלנו מפני מתקפת סייבר בעדיפות עליונה! שימו ארבעה סימני קריאה. מציע לכולנו להערך לזה כי זה עלול להיות בנפשנו", סיכם ראש האיגוד ומנכ"ל עיריית ראשל"צ מילברג.

  • עוד באותו נושא:
  • סייבר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully