וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל משרד הנגב והגליל: "הפער בין הגליל למרכז מכאיב, אפילו מכעיס"

עודכן לאחרונה: 14.9.2022 / 8:32

אילן שוחט, ראש העיר צפת לשעבר ומנכ"ל המשרד לפיתוח הנגב והגליל: "מדינת ישראל צריכה להפסיק לפעול בתחום 'הדחוף' ולהתחיל לעבוד בתחום 'החשוב'"

אילן שוחט, מנכ"ל משרד הנגב והגליל. צילום – JINIPIX, אתר רשמי
אילן שוחט, מנכ"ל משרד הנגב והגליל/אתר רשמי, צילום – JINIPIX

מנכ"ל המשרד לפיתוח הפריפריה הנגב והגליל אילן שוחט: "את האמת צריך להניח על השולחן. בין הגליל למרכז הארץ קיים גם היום פער משמעותי בתחומים לא מעטים. פער מכאיב, אפילו מכעיס. הפער הזה אינו גזירת גורל. מדינת ישראל צריכה להפסיק לפעול בתחום 'הדחוף' ולהתחיל לעבוד בתחום החשוב. אנחנו לא צריכים עימות בצפון או מלחמת לבנון שלישית בשביל להבין שהגליל זקוק להתייחסות, לטיפול רוחבי ולתוכנית ממשלתית מתוקצבת ומתוכללת.

אילן שוחט: "הפער בין הגליל למרכז מכאיב, אפילו מכעיס". צילום – JINIPIX, אתר רשמי
אילן שוחט: "הפער בין הגליל למרכז מכאיב, אפילו מכעיס"/אתר רשמי, צילום – JINIPIX

"השנה הזו היא שנה היסטורית- שנה בה יש למשרד את התקציב הגדול ביותר מיום הקמתו ואני שמח לומר כי אנחנו מתחילים לראות את תחילתו של שינוי. עד לתקופתנו החליטו מלמעלה 'מה הגליל צריך', היום כל חמשת האשכולות בגליל הכינו תוכנית ספציפית ואיך האשכולות מתחברים ביניהם. כמו בנגב, הגליל חייב רעיון מסדר ויש להסתכל על האזור הזה כעל משאב ייחודי של מדינת ישראל, שאין שני לו.
אחד מיעדיו המרכזיים של המשרד לשנת 23 הוא סיום כתיבה והוצאה לפועל של תוכנית הצפון הגדולה שתכלול בתוכה את פעילות כל משרדי הממשלה וחמשת האשכולות, מרכזי הצעירים וראשי הרשויות בגליל תוך התבססות על מנועי הצמיחה והנכסים הייחודיים באזורינו. כולנו חייבים לעבוד יחד כדי שבוועידת הגליל הבאה נוכל להראות את פירות הצמיחה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully