וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבחירות בתל אביב: חולדאי הדיח את ציפי ברנד

עודכן לאחרונה: 13.9.2022 / 14:04

ציפי ברנד, סגנית ראש העיר תל אביב יפו הכריזה על התמודדות לראשות העיר, אחרי שהודחה בישיבת המועצה. "לא צריך להיות סגנית ראש העיר כדי לדעת שהעיר עייפה ומרוטה"

בדיוק שנה לפני הבחירות המקומיות, המאבק לראשות העיר תל אביב יפו עולה שלב. מועצת העיר תל אביב יפו הצביעה בעד הדחתה של ציפי ברנד, סגנית ראש העיר והעברת סמכויותיה לחברת מועצה אחרת מסיעתה. ברנד ניצלה את המעמד להכריז על התמודדות לראשות העיר תל אביב יפו. לא לפני שתקפה בנאום ביקרותי את ראש העיר רון חולדאי.

חלק מהדברים שנשאה ברנד במועצת העיר: "העיר הזו תקועה קודם כל כי ראש העיר תקוע, כי באיזה עוד עולם מפטרים אדם רק על כך שהעז להציע פתרון לבעיה אקוטית? באיזה עולם מדיחים אישה שמבקשת להציף בעיות, לנהל דו שיח ולהציע יוזמות ופתרונות? .... לא צריך להיות סגנית ראש העיר כדי לדעת שהעיר עייפה ומרוטה. לא צריך לגדל פה 4 ילדים כדי להרגיש כמה העיר מוזנחת ומלוכלכת. בוא נודה על האמת כבוד ראש העיר, מאז שניסית את מזלך בכנסת והשארת את העיר על טייס אוטומטי לא באמת חזרת לכאן. זה אתה שאמרת, ואני מצטטת: ש"סיימתי את תפקידי בעיר". יכול להיות שאיבדת עניין, יכול להיות שהתעייפת, זה בהחלט טבעי אחרי 25 שנה בשלטון".

שנה לפני הבחירות - חולדאי הדיח את הסגנית שלו. צילום: ינאי יחיאל, אתר רשמי
שנה לפני הבחירות - חולדאי הדיח את הסגנית שלו/אתר רשמי, צילום: ינאי יחיאל

מעיריית תל אביב-יפו נמסר: "חבל לנו שהשותפות בקואליציה עם גברת ברנד לא הצליחה למרות ניסיונות חוזרים ונשנים. לצערנו, היא אינה מבינה שותפות קואליציונית מהי ואת הכללים הבסיסיים שיש לקיים על מנת שהקואליציה תפעל למען התושבים ולא תיהיה משותקת. בין הכללים האלה קיים גם אמון וכבוד לחברי המועצה וגורמי העירייה השונים. ציפי לא עמדה אפילו בכללים אלה, כשאת עניין חוסר האמון ראינו בכך שהקליטה קולגות שלה. חברי המועצה אמרו את דברם והצביעו אמש על העברת סמכויותיה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully