וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראש העיר לוד: 8 מיליון ש"ח לתוכנית חינוך - "אני מודה לראש הממשלה, יאיר לפיד"

עודכן לאחרונה: 12.9.2022 / 12:24

הממשלה אישרה היום (א') את בקשת ראש הממשלה יאיר לפיד ושרת החינוך ד"ר יפעת שאשא ביטון להאריך את התכנית "טיפול נקודתי בעיר לוד בתחום החינוך". 8 מיליון ש"ח יוקצו לטובת טיפוח מצוינות, צמצום פערים ומתן הזדמנות שווה לכל תלמידי ותלמידות העיר, היהודים והערבים

לרשות התכנית יעמוד תקציב כולל בהיקף של 8 מיליון ₪, שימשיך ויספק לתושבי העיר לוד שירותים ומענים בתחום החינוך. המשכה של התכנית תשמר את ההשקעות שבוצעו בעיר עד כה, ותסייע בקידום הישגי מערכת החינוך בעיר. לאור זאת, היא תתמקד בצמצום הנשירה ובקידום הישגים לימודיים ובכלל זה העלאת שיעור הזכאים לבגרות, העלאת אחוז הזכאים לבגרות מצטיינת והעלאת אחוז הזכאים לתעודת בגרות הכוללת מתמטיקה ברמה של 5 יחידות לימוד.

ראש הממשלה יאיר לפיד: "החינוך הוא הבסיס לעתיד טוב יותר. שוחחתי עם ראש עיריית לוד בשבוע שעבר ואמרתי לו שהממשלה הזאת מחויבת ללוד, מחוייבת להמשיך את התוכנית שתורמת רבות להישגי החינוך בעיר".

שרת החינוך יפעת שאשא ביטון: "חינוך הוא מהאמצעים המרכזיים לצמצום פערים חברתיים וכלכליים ויצירת שוויון הזדמנויות אמיתי. המשך קיום התכנית בלוד, עיר שעברה טלטלות רבות בשנים האחרונות, מסייעת לנו במימוש המטרות החשובות הללו, והינה הכרחית כדי לאפשר לכל ילד וילדה בעיר לנסות ולהגשים את חלומותיהם ולממש את שאיפותיהם, וכן לחיזוק העיר בהיבט החברתי והקהילתי".

יאיר רביבו ראש העיר לוד: "הממשלה אישרה היום להאריך את התכנית הטיפול הנקודתי בעיר לוד בתחום החינוך, בשנה נוספת. לרשות התכנית יעמוד תקציב כולל בהיקף של 8 מיליון ₪ שימשיך ויספק לתושבי העיר שירותים ומענים בתחום החינוך. תכנית הטיפול הנקודתי בחינוך, פועלת בלוד מזה שנים ארוכות, במסגרתה זכתה לוד לאורך השנים לתקצוב ממשלתי לקידום החינוך בלוד, לרבות טיפוח מצוינות, צמצום פערים ומתן הזדמנות שווה לכל התלמיד, ושלל תכניות תגבורי לימודים והעשרה. תודתי לראש הממשלה, לשרת החינוך ולשר האוצר על שנעתרו לפנייתנו להאריך בשנה נוספת את תכנית הטיפול הנקודתי בחינוך שמשרתת את ילדי העיר כבר חצי יובל שנים"

לפיד בברלין

LIVE
ראש הממשלה, יאיר לפיד במהלך ישיבת ממשלה 4 בספטמבר 2022. יונתן זינדל, פלאש 90
ראש הממשלה, יאיר לפיד במהלך ישיבת ממשלה 4 בספטמבר 2022/פלאש 90, יונתן זינדל
יאיר רביבו ראש העיר לוד. צילום: דוברות לוד, אתר רשמי
יאיר רביבו ראש העיר לוד/אתר רשמי, צילום: דוברות לוד

במסגרת התכנית:

• יופעלו צהרונים לשכבות גיל נוספות (מעבר לכיתות א'-ב')

• תינתן תוספת שעות לכיתות א'-ג' לחיזוק לימודי השפה והפעלת תכנית לעידוד מצוינות לכיתות א'-ו'

• יופעל מרכז מצוינות לחברה הערבית והגדלת מספר התלמידים הניגשים ל-5 יחידות לימוד בפיזיקה ובמתמטיקה

• יוגדל מספר הפסיכולוגים, תוספת פסיכיאטר בשירות הפסיכולוגי חינוכי

• יופעל מועדוני נוער בעיר (המיועדים גם לנוער חרדי)

• תמשיך הפעלת פרוייקט בית ספר למוזיקה, המגשר בין תלמידי החברה היהודית לתלמידי החברה הערבית בעיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully