וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ציפי ברנד, סגנית ראש העיר תוביל את מטה המחנה הממלכתי בתל אביב יפו בבחירות

עודכן לאחרונה: 5.9.2022 / 13:58

יו"ר המחנה הממלכתי ושר הביטחון בני גנץ, נפגש עם ציפי ברנד. השניים סיכמו כי ברנד תוביל את פעילות המחנה הממלכתי בתל אביב-יפו בבחירות הקרובות לכנסת. בהמשך, הם צפויים לתמוך בה בבחירות לראשות העיר

בחירות 2022 - ציפי ברנד נבחרה לעמוד בראש מטה הבחירות של מפלגת המחנה הממלכתי בתל אביב יפו. ברנד, מכהנת כסגנית רה"ע בשלוש וחצי השנים האחרונות וצפויה להכריז בקרוב על התמודדותה לבחירות לראשות העיר בתמיכת המחנה הממלכתי.

יו"ר המחנה הממלכתי ושר הביטחון בני גנץ: "אני מודה לציפי על תמיכתה במחנה הממלכתי. ציפי משמשת כבר 3 שנים בתפקידה כסגנית העיר ת"א ומחזיקת תיק התיירות ועיר עולם, זאת לצד פעילותה הענפה לטיפול במשפחות צעירות וחינוך הגיל הרך. ציפי היא תוספת חשובה ומשמעותית לכוח של המחנה הממלכתי ואני מודה לה על הנכונות לפעול ולקדם בעירה הקמה של ממשלה רחבה ויציבה, בהובלת המחנה הממלכתי."

ציפי ברנד תוביל את פעילות המחנה הממלכתי בתל אביב-יפו בבחירות הקרובות לכנסת. צילום: המחנה הממלכתי, אתר רשמי
ציפי ברנד תוביל את פעילות המחנה הממלכתי בתל אביב-יפו בבחירות הקרובות לכנסת/אתר רשמי, צילום: המחנה הממלכתי

סגנית רה"ע ציפי ברנד אמרה: "החינוך והמשפחות הצעירות הם העתיד לא רק של תל אביב-יפו אלא של כל המדינה, ועל כולנו להתגייס כדי להבטיח את חינוך הדורות הבאים. החיבור עם המחנה הממלכתי הוא טבעי לי ואין לי ספק שביחד נוביל להצלחה משותפת, הן של הרשימה לכנסת וכן באתגרים שנכונו לנו בתל אביב, לקראת הבחירות לרשויות המקומיות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully