וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשת ראש הממשלה בפתיחת השנה בבית הספר 'המכיל' בקדימה צורן

עודכן לאחרונה: 1.9.2022 / 11:55

רעיית ראש הממשלה, ליהיא לפיד, הגיעה היום (1.9) לפתוח את שנת הלימודים בבית ספר המכיל 'יגאל אלון' קדימה-צורן בהשתתפות ראש המועצה המקומית קרן גרין

בבתי הספר היסודי לומדים יחד, זה לצד זה וללא כל הפרדה, תלמידים עם ובלי צרכים מיוחדים והמגוון האנושי הופך לנכס כאשר לכל ילד וילדה יש את המקום להביא ולבטא את עצמם במלואם.

רעיית ראש הממשלה, ליהיא לפיד: "אני נרגשת לפתוח את שנת הלימודים במיוחד כאן, בבית ספר שהחליט שהוא מקבל את כולם. הגשמתם חלום של שנים והקמתם קהילה שמחברת בין כל הילדים ומושיטה יד גם למי שקצת יותר קשה לו. בהצלחה גדולה לכל התלמידות והתלמידים".

ראש המועצה המקומית קדימה-צורן, קרן גרין: "מדובר ביום חג למערכת החינוך במדינה וגם בקדימה-צורן. היישוב הפך למוקד של חינוך, חדשנות ופדדוגיה. יש לנו קהילה שיודעת לחבר ולהכיל גם את אלו שקשה להם ובית הספר 'יגאל אלון' הוא ההוכחה לכך. בהצלחה לצוותי החינוך ולכל התלמידים והתלמידות בשנת הלימודים החדשה".

אשת ראש הממשלה בפתיחת השנה בבית הספר המכיל בקדימה צורן. צילום: דוברות קדימה צורן, אתר רשמי
אשת ראש הממשלה בפתיחת השנה בבית הספר המכיל בקדימה צורן/אתר רשמי, צילום: דוברות קדימה צורן

עדי אלטשולר, מייסדת ומנכ"לית אינקלו- בתי הספר והגנים המכילים: אשת ראש הממשלה ליהיא לפיד היא שותפה לחזון ולדרך. בתי הספר המכילים הם הוכחה שאפשר לבנות קהילות וחברה שיש בהן מקום לכולם, שכולם שייכים ואהובים ללא תלות בדבר וזה העתיד של החינוך.

מנהלת בית ספר מכיל 'יגאל אלון', זיו רבה: "פתחנו את שנת הלימודים מלאי שמחה והתרגשות . בית ספר מכיל הוא לא רק בית ספר, אלא קהילה חמה ועוטפת לכולם. אנו רואים את הסיפור המיוחד של כל אחד ואחת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully