וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא ישברו אותם: 86% מהתושבים מרוצים מהחיים בשדרות

עודכן לאחרונה: 29.8.2022 / 18:19

מכון הסקרים "מאגר מוחות" ערך סקר בשדרות, ממנו עולה כי 86% מהתושבים מרוצים ממגוריהם בעיר. אחרי תשע שנות כהונה, 84% מרוצים מתפקודו של ראש העיר, אלון דוידי. למרות הטילים והאעזקות תושבי שדרות גאים בעיר ובדרך בה היא צועדת

מכון "מאגר מוחות" , מכון מחקר וייעוץ בינתחומי בניהולו של פרופ' יצחק כ"ץ, ביצע בחודש מאי האחרון סקר דעת קהל בקרב תושבי שדרות. התושבים נשאלו עד כמה הם מרוצים ממגוריהם בשדרות ורוב מוחלט מהמשיבים (86%) ענו כי מרוצים ואף מרוצים מאוד ממגוריהם בעיר.

לשאלה עד כמה התושבים מרוצים מתפקוד העירייה, השיבו 76% שהם מרוצים. התושבים גם התבקשו לתת ציון לראש העיר, אלון דוידי, המכהן בתפקידו 9 שנים ורוב מוחלט - 84% - השיבו כי הם מרוצים מאוד מתפקודו.

ראש עיריית שדרות אלון דוידי. ראובן קפוצ'ינסקי, אתר רשמי
ראש עיריית שדרות אלון דוידי/אתר רשמי, ראובן קפוצ'ינסקי
בניינים בשדרות. ראובן קסטרו
בניינים בשדרות/ראובן קסטרו

90% מבעלי הדעה השיבו שלדעתם שדרות התפתחה בכיוון הנכון בשלוש השנים האחרונות ו-92% נותנים את מבטחם בהנהגת העיר שתפתח את שדרות בכיוון הנכון גם בשנים הקרובות.

ראש עיריית שדרות, אלון דוידי, הגיב לתוצאות הסקר ואמר: "שמחתי לקבל את תוצאות הסקר ולהיווכח פעם נוספת כמה תושבי שדרות אוהבים את העיר שלהם, מרוצים מהמגורים בעיר וגאים לומר שהם תושבי שדרות. עיריית שדרות משקיעה רבות בשירות לתושבים בכל התחומים, מגיל לידה ועד האזרחים הוותיקים ושביעות הרצון מהשירותים השונים באה לידי ביטוי בסקר. אני מודה לכל עובד ועובדת בעירייה, במתנ"ס, בחברה הכלכלית, בקרן לפיתוח ובחברה העירונית לספורט על העבודה המקצועית והמסורה למען התושבים, שגם ידעו לפרגן על עבודה זו בתשובותיהם בסקר. נמשיך להשתפר ולשפר למען התושבים היקרים שלנו".

עורכי הסקר ביצעו משאל טלפוני ל-500 תושבים בגילי 18 ומעלה משכונות שונות בעיר.

  • עוד באותו נושא:
  • שדרות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully