וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות המשפט הפלילי: ראש עיריית חדרה יחזור לעירייה

עודכן לאחרונה: 15.8.2022 / 16:34

פרשת השחיתות בעיריית חדרה - אחרי השעייה של חצי שנה, יחזור ראש העיר חדרה צבי גנדלמן לכסא ראש העיר למרות המשפט הפלילי שמתנהל כנגדו. היועצת המשפטית לממשלה ביקשה להאריך את השעייתו אך הוועדה להשעיית ראשי רשויות במשרד הפנים אישרה כי יחזור לתפקידו כבר ב 23.8.22

הוועדה להשעיית ראשי רשויות שהוגש נגדם כתב אישום במשרד הפנים דחתה את בקשת היועצת המשפטית לממשלה בנוגע להארכת השעייתו של צביקה גנלדמן, ראש עיריית חדרה והחליטה כי הוא יוחזר לכהונתו כראש עיר לכל דבר ועניין החל מיום 23.8.2022. יובהר, כי החלטת הוועדה אינה נוגעת להליך הפלילי אשר ממשיך להתנהל נגד מר גנדלמן בבית המשפט.

ראש עירית חדרה צביקה גנדלמן, כתבת צבע פריימריז בליכוד, 26 בדצמבר 2019. שלומי גבאי
ראש עירית חדרה צביקה גנדלמן, כתבת צבע פריימריז בליכוד, 26 בדצמבר 2019/שלומי גבאי

"ההחלטה על השעיית המשיב אינה מתאיינת בהחלטה על אי הארכתה, מציינת הוועדה, "משמעותה הנורמטיבית עומדת על תילה, והמסר העומד בליבה - של סלידה ערכית-ציבורית מהמעשים המיוחסים למשיב, אינו מתאדה. ההחלטה שלא להאריך את השעיה מהווה איזון בין האינטרס הציבורי, המחייב הבעת עמדה ערכית זו, המעלה על נס את טוהר המידות בשירות הציבורי, לבין אינטרס ציבורי אחר - ההגנה על הזכות לבחור ולהבחר, זכות בסיסית ביותר בכל משטר דמוקרטי".

עוה"ד עמית חדד ליאור אפשטיין נעה מילשטיין, מאור זמיר וסוזנה יעקבי המייצגים את גנדלמן מסרו בתגובה: "אנו מברכים על החלטת הועדה לדחות את הבקשה להמשיך ולהשעות את תא"ל במילואים צביקה גנדלמן מתפקידו כראש עיריית חדרה. החלטה זו מדברת בעד עצמה, וקובעת כי האינטרס הציבורי כיום הוא בהחזרת תא"ל (בדימוס) גנדלמן לתפקידו כראש עיריית חדרה. כתב האישום שהוגש נגד גנדלמן רצוף כשלים ובעיות. הוא מנסה להפליל קשר בין ראש העיר לבוחריו באופן תקדימי ופסול. מרשנו טוען לחפותו וימשיך להילחם עליה בבית המשפט"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully