וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בילוי ערב בירושלים: קודש, חול וסושי

עודכן לאחרונה: 9.8.2022 / 9:52

לפעמים לא צריך לבקש יותר מדי, אם רוצים באמצע הקיץ לטעום קצת מהכל, עולים לירושלים. כך מסכמים ארבע שעות של רכבת קלה, העיר העתיקה, פתק בכותל וסושי, ערב ירושלמי ספונטני בקיץ

מה לא נכתב על העיר שיש בה הכל מהכל, 2000 שנה של מסורת, העיר הנפיצה בעולם ועוד כל מיני תארים מפוצצים. אבל יש גם את ירושלים הקלילה של בילוי ערב המשלב, אוכל מצויין, מסלולי תיירות והרבה פאן, בעיקר באמצע אוגוסט.

ההמלצה הטובה להגיע לירושלים לקראת שעות אחר הצהריים, את הרכב משאירים בחניון הר הרצל של הרכבת הקלה. העלייה לקרון כבר מכניסה לתחושה של חו"ל. מכאן אפשר פשוט לרדת באיזה תחנה שרוצים, ללכת לאיבוד, להסתוב ותמיד איכשהו חוזרים לרחוב יפו.

שוק מחנה יהודה, ירושלים, 25 באפריל 2021. אוליבייה פיטוסי, פלאש 90
שוק מחנה יהודה, ירושלים, 25 באפריל 2021/פלאש 90, אוליבייה פיטוסי

דרינק ראשון בבר שנפתח מוקדם בשוק מחנה יהודה, משם הליכה קלה לעיר העתיקה, מפגש של כמה דתות, כנסיית הקבר, כותל והצצה גנובה להר הבית. חזרה לשדרה היוקרתית של ממילא. משם לטיול רגלי בערב ירושלמי קייצי לשכונת רחביה.

סושי רחביה - העיר העתיקה, פתק בכותל וסושי. צילום: יואב דורון, אתר רשמי
סושי רחביה - העיר העתיקה, פתק בכותל וסושי/אתר רשמי, צילום: יואב דורון

ההתלבטות הקולנרית היתה בין כמה מהמסעדות המוכרות העיר. אחרי המלצות רבות על סושי רחביה, הגענו לטעום אוכל אסייאתי על מדרכה בירושלים, שילוב נדיר. מטבח המשלב טעמי המזרח הרחוק ומציע מגוון מנות אסיאתיות וכמובן סושי, סושי ועוד סושי, כולל ספיישלים מקוריים ומבחר קומבינציות.

קינוח קצר, וחזרה למציאות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully